Sociedad · 22 de Marzo de 2012. 11:59h.

Abatido el asesino de Tolouse con un tiro en la cabeza de un francotirador

Tres policías heridos en el tiroteo

Abatido el asesino de Tolouse con un tiro en la cabeza de un francotirador

Ambulancias, ante la casa

El asesino de Toulouse, Mohamed Merah, ha fallecido sobre las 11.38 horas de este jueves después de recibir un tiro en la cabeza durante el asalto policial a su apartamento tras más de 30 horas de asedio. Merah ha ofrecido resistencia a los agentes y se ha producido un intenso tiroteo que ha acabado con su vida. En la operación han resultado heridos tres policías, uno de ellos de gravedad.

Sobre las 11.30 se han escuchado detonaciones tras las cuales se ha producido un intenso intercambio de disparos de armas de gran calibre que se ha prolongado durante unos 5 minutos. El ministro de Interior, Claude Guéant, había afirmado que no había habido "ningún contacto" con el sospechoso y que Merah dijo que quería "morir con las armas en la mano".

30 Comentarios

Publicidad
#17 mustafa, Barcelona, 22/03/2012 - 21:58

Això s'ha fet així perquè ni menys ni més , hi van morir uns jueus . Aquest assasí abans , va carregar tres militars estranger , en els mitjans de comunicació calma total , ara bé , ambels jueus noooo , tempesta . aixó vol dir moltes coses no cal especificar ... ahhh! aquest assasí és frances

#17.1 flanêur, BCN, 22/03/2012 - 23:01

Aquest assassí és francès per una raó administrativa, però no és francès ni per cultura ni per vocació. ("Qui n'aime pas la France , doit la quiter"). I ell no l'estimava.

#17.2 Véronique, Besançon, 22/03/2012 - 23:46

Je vous ai compris, flan, els morts eren francesos?... i com és que si són francesos els heu enterrat a Israel?...

#16 Núria , Barcelona, 22/03/2012 - 19:26

Com és que si eren francesos els han enterrat a Israel, per ser jueu cal ser apàtrida?.

#15 Joan Miquel, Lleida, 22/03/2012 - 16:46

Aqui ningú està dient parides. Una mica més de respecte per la preocupació de gent davant un succés ben trist.
Són mares i només falta que perquè tenen por pels seus fills, les insultin.

#15.1 Joan, Barcelona, 22/03/2012 - 22:21

Insultar?
Esteu posant tots dintre del mateix sac, i això és molt perillós.
Tots sabem com acaba quan es va extenent la por vers a d' altres cultures i races.

#15.2 Gina, Vic, 23/03/2012 - 10:57

Si et sembla poc dir li a una mare que vagi a prendre til.la i que està paranoica...
Que t'aprofitin els teus amics, a mi, que no se m'acostin.
Ja n'hi ha prou de la tontería que si som racistes.
Tenim tot el dret de dir que els tenim por i que no ens agraden els radicals.

#14 Joan, Barcelona, 22/03/2012 - 16:15

Em sembla que molts d'aquí esteu encenent un odi racial i de religió totalment exagerat.
Oi que aquí això no ha passat?
Doncs deixeu-vos de dir parides.

#14.1 Laia, bcn, 22/03/2012 - 16:43

Tú entens odi racial, jo no els odio, no hem dit això cap de nosaltres, i prou de criminalitzar les opinions contràries. No sóc jo qui té odi racial.

Que no ha passat? On eres l'11M? qué passa, que tú també diràs que va ser la ETA?

#13 Joan Miquel, Lleida, 22/03/2012 - 15:33

L'AMPA dels meus fills ha fet una assemblea expressament per donar condol a les famílíes dels nens. La veritat és que estem preocupats. Més d'una mare diu que els té por i a casa ens estem plantejant vigilar els nens més de prop.
Ja em podeu dir paranoic també.