18 de Septiembre. 12:46h.

5 comentarios

1007 lecturas

Imprimir Enviar Disminuir letra Aumentar letra

El abogado teme que Fèlix Millet ingrese en prisión

"No podemos esconder que las conductas que han confesado tienen previstas penas de prisión”

Un momento de la entrevista
Un momento de la entrevista
Un momento de la entrevista

El abogado de Fèlix Millet, Pau Molins, deja entrever que la confesión del expresidente de la Fundación Orfeó Català-Palau de la Música y el regreso de parte del dinero pretende evitar la prisión y atenuar la condena. En unas declaraciones al programa El matí de Catalunya Radio, con Manel Fuentes, Molins ha explicado que “nosotros intentaremos evitar la prisión porque creemos que no es el conveniente pero evidentemente no podemos esconder que las conductas que han confesado tienen previstas penas de prisión”.

Pau Molins ha justificado los motivos de la confesión de Millet argumentando que “lo que intentamos es poner de manifiesto que una persona se ha equivocado, s’ha equivocado gravemente, y pide disculpas. Esto evidentemente no excluye su responsabilidad. A pesar de que sea atípico que esto pase, la lectura no tiene que ser negativa, al contrario”.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url corta
http://tinyurl.com/6fz26xr

5 comentarios

#5 Ajquack, Black-cel-ona. 25/09/2009 - 19:05

 

Valorar

Positivo Negativo

Sí, clar, si tots ens equivoquem.... demanem disculpes i s'ha acabat i així podem enfonsar Catalunya, Europa i el que faci falta. NO aixó no val. Aquest Sr. si ens ha estafat A LA PRESÓ és on haurà d'acabar.

1

. .

#4 Arik, Barcelona. 19/09/2009 - 22:51

 

Valorar

Positivo Negativo

S\'ha equivocat? Home!, un s'equivoca si un mal dia s'endu diners de la caixa, però robar milions d'euros durant trenta anys és ser un xoriço de campionat. Només cal que s\'inventin per a ell un nou delicte de "equviocació contiuada".

-

. .

#3 elena, BARCELONA. 19/09/2009 - 11:05

 

Valorar

Positivo Negativo

DELINCUENT: A LA PRESÓ.
QUE TORNI TOT EL QUE HA ROBAT I QUE LI POSIN UNA MULTA QUE FACI QUE ELL I TOTS ELS SEUS VISQUIN SOTA UN PONT.
QUE ERA UN CÀRREC VITALICI? QUINA VERGONYA.

-

. .

#2 Berta, Molins de Rei. 18/09/2009 - 23:09

 

Valorar

Positivo Negativo

Es un lladre i, a més, a desprestigiat Catalunya i a tacat el nom del Palau de la Música. A la preso, és el que ara toca.

-

. .

#1 Pep, Vic. 18/09/2009 - 16:01

 

Valorar

Positivo Negativo

Home s'ha quedat en mes 3.000.000 d'euros d'una institució cultural a més de crear molt desprestigi, es mareix anar a la presó si els delicte ho es o es que només ha d'anar a la presó els lladres de carteres i bancs.

-

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se permite la reproducción siempre que se cite la fuente
Créditos: Desarrollo Hispanetwork · Diseño Ochionet

Noticias en catalán · Noticias en castellano

e-notícies - Noticias Sociedad - El abogado teme que Fèlix Millet ingrese en prisión

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Con el soporte de
Generalitat de Catalunya