Sociedad · 2 de Octubre de 2013. 09:15h.

"Estamos preparados para la guerra"

La ultraderecha afirma que en caso de independencia "pueden tener por seguro que habrá sangre"

El líder de Alianza Nacional, Pedro Pablo Peña, aseguró en declaraciones a Las Mañanas de Cuatro que los catalanes podían tener "por seguro" que no obtendrían su independència sin derramar "sangre". "Si es preciso la lucha armada, pues la lucha armada", remarcó. "Nosotros lo que no vamos a permitir es que se escinda un territorio de España sin que haya sangre. Eso lo pueden tener por seguro todos", amenazó.

Otro de los líderes ultraderechistas apuntó que los catalanes "tiene derecho a decidir como se visten, lo que desayunan, lo que pueden comer y alguna cosa más de su vida diaria. Pero no pueden decidir sobre todo un Estado". En este sentido dejó claro que "estamos preparados para la guerra, estamos preparados para lo que sea".

Las Mañanas de Cuatro acudió a la concentración que España en Marcha había programado el pasado fin de semana en un pueblo madrileño para "quemar trapos separatistas". En este sentido, los ultraderechistas ya han anunciado su presencia en Barcelona para el próximo 12 de octubre.

Imagen del acto

294 Comentarios

Publicidad
#162 Josep, BCN, 05/10/2013 - 21:57

No cal q vingueu a Catalunya. Aneu al Bernabeu i feu la feina q mes os agrada. No voliem ser independentistes; Ens hi han tornat la colla allà present, al imposar-nos una oligarquia política i económica inaceptable de totes totes.

#161 Maem, BCN, 03/10/2013 - 23:42

http://arabatik.wordpress.com/2012/10/10/se-equivoca-gravemente-quien-crea-que-la-union-europea-ayudara-a-aniquilar-a-los-catalanes/

#159 Vamos que nos vamos, nos desorinamos, 03/10/2013 - 19:27

vamos a ver señor fiscal, como le llama a esto y no hace nada ,cuando acusaron a un niño de terrorista mandando a su casa a toda la brigada antiterrorista?

#158 BEJOTA, BCN, 03/10/2013 - 15:55

NO HARÁ FALTA SANGRE PORQUE ENTRE LA PATRONAL, LAS MULTINACIONALES Y , LA MAYORÍA SILENCIOSA QUE SABEMOS QUE NO HAY NADA QUE GANAR,NOS SOBRA.

#158.1 isaac, GIORNA, 03/10/2013 - 16:13

Molt científica i segura la teva democràcia ¿ No creus que per afirmar que sou majoria hauriem de recomptar els vots ? O potser fas els comptes "a ojo de buen cubero" i avall que fa baixada ?

#158.2 lluis, Barcelona, 04/10/2013 - 12:48

Oiga Sr. BELLOTA está en esta dimensión, en el 2013?
No ve q la gente" el pueblo " está harto y quiere irse de un país lleno de ladrones q nos expolía ( a usted también Sr. BELLOTA), desprecia nuestra lengua y nos asfixia de cualquier manera a su alcance. DESPIERTE Sr. BELLOTA

#156 Assumpció, VIC, 03/10/2013 - 11:00

Una cosa és que parlin d'immigració, tots ja estem farts d'immigració, marroquins i delinqüència i una altra cosa és que parlin de sang, assassinar i violència. L'estat espanyol hauria il · legalitzar tota aquesta ultradreta i tota la ultraesquerra com la CUP que són els mateixos violents.

#156.1 tomàs miquel méndez, cullera, 03/10/2013 - 12:23

jo de qui estic fart és de feixistes llefiscosos. com tu (que no només hi son a Plataforma) que es disgressen de "gent d'ordre". PUAF!! @ i !!*!!

#156.2 Mustafa, Quin fàstic , 03/10/2013 - 13:39

Quin fàstic! em dónes assumpció , porto aqui més de 15 anys , són un català més vulguis o no !! estic disposat a defensar devant d'aquests ignorants, fanàtics , tb si vols , hi pots incloure , eso sí , tens temps rectificar , és a dir , ser moderada i humana , i menys hipocreta .. visca catalunya

#156.3 Assumpció, VIC, 03/10/2013 - 14:07

Tinc mes de 70 anys, he nascut a Vic i el que tenim aquí és una vergonya des que van començar a arribar immigrants especialment marroquins, Vic ja no és com abans, ara només hi ha delinqüència i inseguretat ciutadana, les properes eleccions tinc molt clar a qui votar i mai els he votat.

#156.4 Assumpció, VIC , 03/10/2013 - 14:14

Per cert, catalans som la gent autòctona d'aquest pais, no els marroquins i pakistanesos disfressats amb estelada i barretina que han vingut fa 20 o 5 anys a imposar les seves mesquites, la seva cultura i les seves tradicions i la gran majoria d'actes de delinqüència són per part d'ells.

#156.6 ISAAC, GIRONA, 03/10/2013 - 16:30

La immigració genera problemes, però tu fas un atac "ad homine", de delinqüents també en tenim de casa, i t'oblides que aquesta gent va venir perquè catalans i espanyols els contractàvem a baix preu. Com pots dir que els de la CUP són tots violents ? El que ho sigui a la presó, sigui català o rus.

#156.7 Alex, Bcn, 03/10/2013 - 16:37

Vols dir Assumpcio que no tens 12 anys? I que vius a l'Eixample? o es que participes en un programa humoristic? Per cert, de les CUP trobo patetiques les seves ridicules intervencions parlamentaries, i resulten irritants les samarretes d'esplai... Pero de violents no en donen cap mostra.

#156.8 Assumpció, VIC, 04/10/2013 - 09:09

La CUP és un partit radical i violent que persegueix amb les seves joventuts d'Arran violentament a regidors i membres de partits legals que no tenen les mateixes idees que ells, encara que per a vosaltres ho justificareu.

#156.9 Gordon, Melmac, 04/10/2013 - 11:13

Estimada ciutadana de Catalunya,
S'ha parat a pensar que també hi ha immigrats (sense la ena) que defensen a tots els ciutadans que viuen en aquest país?
Fa pena veure a una senyora que, amb tota certesa, ha educat a dues o tres generacions amb aquestes idees que endarrereixen en comptes d'avançar.

#156.10 Assumpció, VIC, 04/10/2013 - 12:29

A Vic estem farts de delinqüència i actes vandàlics, fa uns mesos 2 marroquins em van robar després de treure diners del banc, sóc vídua i tinc una pensió miserable i els meus fills passant calamitats mentre els immigrants tenen tot i qui ho negui, no té idea amb 75 anys mai he vist el que tenim ara