El unionismo 'profana' la plaza Sant Jaume

Cerca de siete mil personas según la Guardia Urbana -quince mil según los organizadores- se han manifestado por las calles de Barcelona contra el proceso soberanista, convocados por Societat Civil. La marcha ha finalizado en la Plaza Sant Jaume, con las notas del himno español y la canción 'Resistiré' de El Dúo Dinámico, acogida con entusiasmo por los presentes.

"Somos la sociedad civil catalana dispuesta a resistir para vivir en convivencia, libertad y convivencia", ha reivindicado desde la organización unionista, que ha remarcado también que "ser catalanes es nuestra manera de ser españoles".

Durante la protesta se ha proclamado que "aquí estamos, ya no nos callamos!", "Aquí estamos para decir basta" o "no a la independencia, sí a la convivencia". "Estamos aquí porque sabemos que hay en marcha un golpe contra la democracia", han resumido.

La directora del instituto de Hospitalet que se negó a dejar las llaves de su centro para que se celebrara el 9-N, Dolores Agenjo, ha manifestado que "tenemos un sueño de una Cataluña sin listas negras, sin 3% , solidaria, donde no se fiche a la gente por pensar diferente".

Imagen de la plaza

84 Comentarios

Publicidad
#33 Borrell ll, Girona, 20/03/2017 - 13:48

L'unionisme s'esquerda. Arrimadas i Albiol no van a la mani.

#32 pepe.----, andorra, 20/03/2017 - 10:54

pues irlandeses del norte no habia muchos, si q habia españoles protestando pq otros españoles les apuñalan por la espalda, pero irlandeses del norte, como q no....

#31 Alwix, Barcelona, 20/03/2017 - 10:04

La propera la podeu fer a Catalunya en miniatura, us quedarà més lluïda.

#31.1 Capit@n España, la samarreta aquest any de quin color??, 20/03/2017 - 11:59

Millor veure el proper capitol de "Apocalipsis zombie" cada 11 de setembre....George A. Romero esta molt orgullos de vosaltres.

#30 Lluís, Banyoles, 20/03/2017 - 09:53

La diferència entre vosaltres i jo, és que jo vull que voteu, i vosaltres no em deixeu votar. Per tant, qui fa un cop contra la democràcia, sou vosaltres.

#30.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 20/03/2017 - 11:32

Pero si heu votat cinc cops en quatre anys i l'unic cop que guanyeu es en la consulta del 9-N, que quan la posas al costat del 27-S te n'adones fins a quin punt fou una enganyifa.

#30.2 Lluís, Banyoles, 20/03/2017 - 13:45

Votar un REFERÈNDUM.

#30.3 De-MAS-Cràzya, Barcelona, capital de Lemmings Land, 20/03/2017 - 15:58

No, Lluís. Tu el que vols és votar el teu referendum fins que surti el que tu vols. Et recordo que el referendum del 78, que també es va votar, establia qui podia convocar el teu referendum, i no són ni Mas, ni l'ANC, ni el Parlament. També establia mecanismes per canviar la Constitució, també am

#30.4 De-MAS-Cràzya, Barcelona, capital de Lemmings Land, 20/03/2017 - 16:06

La fal·làcia dels indepes és voler-se apropiar de la Democràcia, quan ells són els primers que rebutgen el canal legalment establert (la reforma de la Constitució) per aconseguir el seu referèndum perquè les votacions que implica assumeixen que les perdrien. Així doncs, l'única via legítima p

#30.5 df, bcn, 20/03/2017 - 16:11

?Espluguenc, hem guanyat TOTES les votacions, totes, per aixo som a on som, i vosaltres, perdent a Catalunya, pero guanyant a Espanya, ens impediu votar. Us hauria de fer vergonya

#29 Pepón, Bcn (España), 20/03/2017 - 09:25

Billete de bus........2,20 euros, Bocadillo de jamón.....4,00 euros, Copita de vino y café....3,00 euros
Ver al Galderic echando espumarajos por haber sonado el himno de España en la Pl. Sant Jaume no tiene precio

#29.1 Alejandro, Barcelona, 20/03/2017 - 14:04

Jajajajajajajaja. ¡¡em cago en l'olla, Pepón, que me has hecho reír!! Gracias.