Publicidad
Sociedad · 28 de Junio de 2012. 21:11h.

Camats 'corta' la Via Laietana

La diputada de ICV apoya a las ONG que protestan contra los recortes de la Generalitat

Camats 'corta' la Via Laietana

Camats, en el acto de apoyo a los cooperantes encerrados en Via Laietana

La portavoz de ICV en el Parlament, Dolors Camats, ha cortado la Via Laietana esta tarde en apoyo a la cuarenta de cooperantes encerrados en la sede de la Agencia Catalana de Cooperación al Desarrollo. Los miembros de las ONG protestan por los recortes de la Generalitat.

También han acudido el economista Arcadi Oliveres y el ex director general de Cooperación al Desarrollo y Acción Humanitaria, el republicano David Minoves. Dentro, una cuarentena de personas se han cerrado este viernes para protestar por la disminución de las subvenciones a la cooperación internacional.

Los activistas se han quejado de que no les han permitido recibir bebidas de las personas que los apoyan desde fuera. Agentes de los Mossos d'Esquadra vigilan que nadie más entre en la sede del Departamento.

Las personas encerradas han exhibido carteles donde se podía leer: "Mas no quiere pagar. Millones de personas en los países del sur se verán afectadas", "¿falta dinero o voluntad política?" o "0,7 por ciento, ¡ni un paso atrás!"

Minoves, en Via Laietana

Publicidad
Publicidad

25 Comentarios

Publicidad
#14 felip, bcn, 29/06/2012 - 14:19

Jo els vaig veure (per sort no a la Camats) Eren 4 gats que van montar un bon ciri al transit de Barcelona

#13 Esther, Barcelona, 29/06/2012 - 11:15

Després diran que la societat civil, espontaneament, ha protestat ... JA ... tot orquestat des del tripartit, aquesta vegada li ha tocat a ICV ...

#12 josep, barcelona, 29/06/2012 - 10:25

aquin tenim el gran exemple del que serveixen les esquerres en aquest país, inútils redomats que només serveixen per fer-se la foto i enfonsar un país quan tenen una mica de poder

#11 Jordi, Vilanova, 29/06/2012 - 10:24

Els d'ICV són uns demagogs compulsius i uns incendiaris polítics, diuen no retallades a educació i sanitat (80% pressupost Govern) xk son prioritat. A sobre tenen la barra de dir no retallades cooperació, ni cultura, ni en res de res xk tot és prioritat..... així doncs km paguem el seu deute? penós

#11.1 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 11:51

El deute el paguem amb impost de successions, perseguint a evasors fiscals, no pagant 23 milions d'€ a Microsoft,... Tu si que ets un demagog!

#10 Àlex, BCN, 29/06/2012 - 10:21

Aquesta Camats inqüestionable Minoves son els que van incrementar la plantilla de l'Agència de Cooperació amb amics i familiars: de cinquanta van passar a cent persones!

#10.1 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 11:46

S'ha de ser ignorant per dir tanta tonteria en una sola frase, si no saps de que parles millor callar.

#10.2 DESENGANYAT, BARCELONA, 29/06/2012 - 12:49

ICV va vatre el rècord, durant el tripartit de col·locar parents i amics a l'administració pública, fent posicions apanyadesa a través del seu sindicat ccoo. Va superar, de molt ERC, que ja és dir.

#10.3 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 13:27

Tranquil, mai superaran el rècord de 23 anys de pujolisme!

#10.4 Josepet, de Sant Celoni, 29/06/2012 - 13:44

Tranquil, el rècord de col·locar parents i amics el té els 23 anys de pujolisme, poca memòria tenen alguns....