Publicidad
Sociedad · 20 de Abril de 2021. 19:46h.

Chefs catalanes votarían a Ayuso

Jordi Cruz critica que "desde el Govern no nos lo han puesto fácil"

Chefs catalanes votarían a Ayuso

Los chefs catalanes Jordi Cruz y Carles Abellan han asegurado en una entrevista en el programa Aquí, con Josep Cuní de la Ser que si pudieran, votarían la presidenta de la Comunidad de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.

Cruz ha comentado que "yo nunca habría votado a los populares, pero ahora mismo votaría a Ayuso. Desde el Gobierno no nos lo han puesto fácil, cero ayudas". En este sentido, Abellan ha añadido que "yo soy de izquierdas y también votaría a Isabel Díaz Ayuso".

El presentador de Masterchef ha remarcado que "no puede haber tanta diferencia entre lo que ocurre con los restaurantes en Barcelona y Madrid". "No se dan ayudas y nos hacen pagar impuestos. El nuestro es un trabajo social y el virus es antisocial. Cuídanos un poco. Ayudas cero", ha lamentado.

Publicidad
Publicidad

37 Comentarios

Publicidad
#21 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 22/04/2021 - 14:31

Quan vulguis saber on hi ha un catala ufanos de la seva sang almogaver cherchez l´argent, que deia el Dioni.

#19 De Madrid al cielo, Barcelona, 21/04/2021 - 15:42

És natural, a Catalunya han arruinat la restauració, ni treballar, ni bonificacions d'impostos i engrunes com a les tites, i tot per un Index bastant similar a Madrid amb la restauració en marxa. Com diu la Ponsatí, de Madrid al cielo, quina raó que té

#18 FERRANOT, BARCELONA, 21/04/2021 - 12:24

Hombre, si se presentase por Barcelona creo que yo también la votaría antes que los Aragonès, Borràs y Baños de turno....

#17 turai, favert, 21/04/2021 - 10:28

si aquest parell són d'esquerres, jo sóc el Bisbe de La Seu

#17.1 Pan con tomate y jamón ibérico, Nada personal, solo negocios., 21/04/2021 - 13:27

"jo sóc el Bisbe de La Seu..."

¡Ah... pillín...! tu lo que quieres es ser copríncipe de Andorra...

#17.2 Sergi Sergio, Barcelona, 21/04/2021 - 14:23

Aquest parell com molts altres nomes volen que el deixin treballar, no volen res mes, demanen poder treballar i a Madrid es pot i els deixen, es tan simple i sencill com aixo.

#16 Benet S., Barcelona, 21/04/2021 - 10:01

Tota aquesta colla del gremi que van avalar als sediciosos i tota la banda de delinquents que van debutar l'1-0, que es els van glorificar creient les promeses d'aquells farsants, i fins i tot despres un cop van ser feliçment empresonats encara els hi portaven platillos cuinats, ara tenen el que es mereixen per haver rendit pleitesia a farsants