Publicidad
Sociedad · 27 de Junio de 2012. 15:42h.

Cierra una tienda porque hay mucha inmigración

La propietaria alega que "no me gusta sentirme forastero en mi propia casa"

La imprenta Trobat, situada en la calle Mayor número 226 de Salt (Gironés) ha decidido trasladarse a Sant Feliu de Guixols dado que "no me gusta sentirme forastera en mi casa". Los propietarios explican, en unos rótulos informativos situados en el escaparate, que "Salt es y será siempre un gran pueblo porque la gente es cojonuda, pero...".

Y a continuación explica las causas que le han llevado a marcharse del pueblo. "No me gusta la política que ha convertido zonas de Salto en un ghetto". "No me gusta que mis impuestos sirvan para hacer obras faraónicas", se indica, además de dejar claro que tampoco "me gusta que sólo se acuerden de mí cuando tengo que pagar o votar".

"No me gusta sentirme forastera en mi casa"; "no me gusta que fomenten las grandes superficies y aniquilar el comercio del barrio" o "no me gusta ver como mi pueblo se va deteriorando", son de otros motivos que da la propietaria.

Imagen de la tienda

Carteles

Publicidad
Publicidad

23 Comentarios

Publicidad
#15 fart, girona, 29/06/2012 - 10:03

El segon problema es que els hi paguem tot ,mejadors escolars,educacio,sanitat etc. Per exemple les colonies que organitza l ájuntament de girona aquest estiu,per els colegis que hi ha molta inmigracio costen 30 o 40 euros ,per a la gent autotona cap a 200 euros. EXPULSIO DE TOTA AQUESTA GENT

#14 Fart, girona, 29/06/2012 - 10:00

El primer problema es continuar votant a tota aquesta gent,no hiha cap partit que faci res per arreglar el problema de la inmigracio. I els de PXC son pocs i no poden fer gaire res.

#13 yepa, yepa, salt, 28/06/2012 - 17:46

De Salt en marxa qui pot, gent normal i botiguers. El poble está trinxat del tot i ja no hi ha futur per la gent que vól viure en pau. I tot gracies en part a uns politics que només han mirat el seu benestar personal i economic i han venut al poble. Si et quedes o et roben, o et violen o et maten.

#12 mitú, Salt, 28/06/2012 - 15:39

Però a Salt no hi són els de Plataforma per Catalunya ??? I com es que permeten que aixó passi ??? No són tan valents ???
"Primer els de casa" deien, dons mira, primers si que serán, però en marxar.

#12.1 manelic, salt, 28/06/2012 - 17:42

Si que ho son de valents, però de boca. Després fan aigües per totes bandes. Mireu, en campanya fins i tot ens varen estar a punt d'agredir mentrés enganxavem cartells i molt de dir aixó de "primer els de casa" i després els veus fen cervesses amb els moros.

#12.2 jo m'en ric, salt, 28/06/2012 - 17:49

Plataforma per Catalunya ???? Ja, ja, ja, ja, ja, ni hi son ni se'ls espera. Només saben lladrar i prou. I de valents, rés de rés. Però si han acabat a garrotades entre ells.

#11 Cigronet, SFG, 28/06/2012 - 09:55

Tot és començar. Us ho diré amb un refrany català: De fora vingueren, i de casa ens tragueren". Agafeu-vos-ho com vulgueu, però aquest refrany és vàlid per als immigrants peninsulars com islàmics, subsaharians, sud-americans, albanesos i romanesos, etc. etcx.