Publicidad
Sociedad · 5 de Mayo de 2013. 23:04h.

"¿Cuándo seamos independientes habrá deshaucios?"

Un miembro de la PAH le da un pin de la plataforma a Mas en la Feria de Abril

"¿Cuándo seamos independientes habrá deshaucios?"

Mas, y el miembro de la PAH, en la Feria de Abril

Un miembro de la Plataforma de Afectados por la Hipoteca (PAH), Oskar León, le ha preguntado al presidente de la Generalitat, Artur Mas, si "¿cuando seamos un país libre del Estado español habrá desahucios, o no?" "Siempre habrá, pero procuraremos que por cuestiones sociales no haya", ha contestado Mas.

León se ha dirigido al jefe del ejecutivo durante la cena de clausura de la Feria de Abril. Allí le ha entregado un pin de la PAH, que Mas ha recogido pero no se ha querido poner en la americana.

León y el presidente de la Generalitat han mantenido una conversación en la que este último se ha interesado por la situación personal de la activista.

"Estoy a punto de ser desahuciado. Estoy tramitando la dación en pago", ha remarcado León. "Os damos la mano para que intervengáis, nos ayudéis", ha pedido León.

"A ver si nos dáis un apoyo, nos están echando fuera de casa", ha agregado el miembro de la PAH, que iba con la camiseta verde y el lema de la plataforma. Cuando Mas abandonaba la caseta, León y el presidente del Govern han continuado con su diálogo durante unos minutos.

Publicidad
Publicidad

56 Comentarios

Publicidad
#28 Ni fu ni fa, Sant Boi, 06/05/2013 - 19:52

Com tothom sap, quan siguem independents, amb els diners que no enviarem a Madrid tindrem 3 o 4 cases cadascú, els bancs deixaran diners a dojo, el PAH voldrà dir Plataforma dels Amics de la Hipoteca i la Colau serà la consellera d'habitatge. Tothom ho sap!!

#27 Ramon, si et cases amb una cabra, què seràs?, 06/05/2013 - 18:39

No, llavors en direm peatges... vull dir els peatges de l'Obra Social de la Caixa, exactament igual que ara, però més cars.

#26 Gemma, Mediona, 06/05/2013 - 17:04

Massa bé a parlat l'Oscar al Mas... Tots sabem que Mas ens ha venut a tots els catalans i el seu futur, si amb independencia encara tenim desnonaments...es que Mas accepta que amb independencia també serem corruptes i la carnasa de les entitats financeres, NO OBLIDEM QUE A LES CAIXES HI MANEN ELLS.

#26.1 Terraxa, Terrassa, 06/05/2013 - 17:33

A les caixes no manen ells, què més voldrien!!, entre altres coses per què:

1. Ara, pràcticament totes les caixes són dels bancs,
2. Els bancs els MANEN A ELLS!!!, són els seus lacais.

#26.2 Jordi, Bcn, 06/05/2013 - 17:56

A tots els paisos del mon, fins i tot a les democracies més antigues i consolidades hi ha un percentatge de corrupció, desnonaments, etc... Catalunya no en serà una exepció i és una collonada relacionar aquests temes amb els de la independencia.

#26.3 Gemma, Mediona, 18/05/2013 - 16:15

Que innocents... a les caixes manen ells, de genolls al capital, obeint, claudicant, han xuclat les caixes fins deixar-les seques arrastrant els estalvis de la gent treballadora, que menys que perdre el control directe. Enlloc de robar-nos dos ens robarà un. percentatge massa alt encara.

#25 Terraxa, Terrassa, 06/05/2013 - 16:28

N'hi haurà si se segueix salvant amb calers públics els bancs i caixes en fallida, si es mantenen desenes d'empreses públiques ultradeficitàries, si es segueixen fent inversions públiques absurdes, si no hi ha lluita contra el frau fiscal, si reformem ambaixades per 6 milions d'euros, .....