Publicidad
Sociedad · 16 de Abril de 2013. 17:13h.

Detenidos tres motoristas por atropellar a un mosso

Hicieron caso omiso a las indicaciones policiales en un control en una pista forestal

Detenidos tres motoristas por atropellar a un mosso

Una imagen de las motos del incidente

Agentes de Mossos d'Esquadra han detenido a tres motoristas que habían atropellado a un agente de la policía catalana en una pista forestal en el Parque del Corredor.

El mosso fue embestido por un quad que hizo caso omiso a las indicaciones policiales y se dio a la fuga. También uno de los tres detenidos fue imputado por un delito contra la salud pública, y se detuvo a una cuarta persona relacionada con este último hecho.

El succés ocurrió el pasado 30 de marzo, durante un servicio de control de vehículos motorizados en medio rural. Tres hombres que iban en dos motos y un quad por la pista forestal hicieron caso omiso a las órdenes policiales que los reclamaban que se detuvieran, según la versión policial.

Así, el conductor del quad embistió uno de los agentes, que sufrió heridas graves en una pierna. El agente sufrió triple fractura en la pierna derecha, y tras ser trasladado en helicóptero al hospital, tuvo que ser operado.

Los investigadores atribuyen a los tres conductores de los vehículos los delitos de atentado a los agentes, desobediencia, conducción temeraria a uno de ellos y un delito de lesiones.

Los detenidos son: Lluc MM, de 25 años, vecino de Sant Celoni; Martí MM, de 21 años, vecino de Sant Celoni; Pau GP, de 20 años, vecino de Sant Celoni; y José Antonio RR, de 38 años, vecino de Vallgorguina.

Publicidad
Publicidad

17 Comentarios

Publicidad
#9 Jose, Mataro, 19/04/2013 - 14:02

Buenos dias...., aqui lo unico que cuenta es que una persona fue atropellada, es igual si es mosso o mecanico y lo peor es que se dio a la fuga , nosotros solemos salir en moto por Mataro y jamas hubo ningun tipo de problemas sabiendo que tenemos y debemos respetar segun que normas

#8 josep, barcelona, 16/04/2013 - 22:35

...és increible lo ignorant que pot arribar a ser la gent amb comentaris absurs sense cap ni peus, la veritat es que no ens mareixem res, aquesta gent s´està jugant la vida cada dia per nosaltres amb retallades incloses, total!!! per segons algú..per res, però per mi no, GRÀCIES mosso i molta sort.

#8.1 blanca, reus, 17/04/2013 - 19:01

guaita que bé que els mossos es donin les gràcies entre ells... ho veieu com són molt ben educats i fins i tot coneixen, una mica, no gaire, el català?.

#7 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 16/04/2013 - 20:03

Doncs que els hi caigui el pes de la llei sobre l´agressor. Per què n´hi ha que es volen passar de llestos?. Que no és la llei per tothom igual?. Ara el pobre home a veure com quedarà, tot per la gràcia d´un nen malcriat. Ara, que, amb els jutges que hi ha encara són capaços de culpar el policia.

#6 Maria, Barcelona, 16/04/2013 - 19:51

No ho entenc, amb la quantitat de cotxes il.legals de gent il.legal que circulen amunt i avall de CAT, sense papers, ni assegurança, ni ITV, els mossos no tenen res més que anar a fer que motocross?

#6.1 Josep Antoni, Tarragona, 16/04/2013 - 21:29

Son Mossos i no tenen res mes que fer.

#6.2 Nuri, Reus, 17/04/2013 - 05:46

Vostés a part de fer el ridícul amb els seus comentaris, demostren la seva ignorància de la forma més patètica i malintencionada.

#6.3 Gemma, Calafell, 17/04/2013 - 18:56

Nuri no els diguis aquestes coses tan punyents als mossos, dona, ni que siguis de la seva família.

#5 Montserrat Vila, Solsona, 16/04/2013 - 19:50

Segons quina polícia,els haurien fregit a tiros. Un mosso lesionat greu, ja veurem quines
conseqüències patirà... a que no entraran a la presó

#5.1 pep, manresa, 16/04/2013 - 22:45

Apa aquí, Montserrat, ficar el Mossos a la presó per no treballar gaire, bé, per no treballar gens, també em sembla una mica exagerat. Jo l'únic que faria seria reduir la plantilla en un 90% i quedar-nos únicament amb els penquen, igual que es que vol fer a TV3.