Publicidad
Sociedad · 21 de Junio de 2019. 19:45h.

El asesino confeso de la mujer de Terrassa era un patriota

Posó con uno de los carteles de la ANC a favor de la consulta del 9-N

El asesino confeso de la mujer de Terrassa era un patriota

Jaume Badiella (foto: Facebook)

Jaume Badiella, el autor confeso de Mónica Borràs -que llevaba desaparecida desde agosto de 2018- posó con un cartel de la campaña conjunta de la ANC y Òmnium Cultural “Ahora es la hora”, que las entidades independentistas pusieron en marcha en 2014 a favor de la consulta del 9-N.

Badiella, de 54 años, y vecino de Terrassa igual que la víctima, publicó el 19 de octubre de 2014 la fotografía en su perfil de Facebook, según informa 'Nació Digital'. En la imagen se le puede ver sosteniendo un cartel de la campaña independentista que dice “quiero un país pequeño que entre todos haremos muy grande”. El asesino confeso acompaña la fotografía con el comentario: “este es el cartel que me he quedado”.

Los Mossos d'Esquadra encontraron este miércoles el cadáver de la mujer, que era la compañera de piso y ex pareja, enterrado en el jardín de la vivienda que compartían. Badiella confesó el crimen poco después de que aparecieran los primeros restos de la mujer. El Tribunal Superior de Justicia de Catalunya ha informado de que no había antecedentes de violencia machista entre la pareja.

Publicidad
Publicidad

32 Comentarios

Publicidad
#31 FRAN BCN, BCN, 22/06/2019 - 18:52

Titular esbiaixat...cal barrejar conceptes??-- Es un assassí i prou que mes dona la seva ideologia¿¿. I si fos de VOX faríeu aquest pedasso titular tendenciós??

#31.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 22/06/2019 - 21:22

Si l'assassí fos de Vox ¿Tu diries el mateix?

#31.2 Chris, Lleida, 23/06/2019 - 18:59

informació per rebatre la propaganda processista que insisteix en assumir que la vostra ideologia la segueix gent superior sense sotracs a l'adn.Per això mateix,aquest detall té valor afegit. Clar,però,si no és material útil per fer un sketch del Polònia,a vostè no li agrada.Tranquil Fran, entenem la teva dissonancia cognitiva.

#30 Capit@n España, Purgandus populus!!, 22/06/2019 - 13:51

Con esas pintas no voy a decir que me sorprende, una gran parte de los indepes están como una regadera.

#30.1 90 % lletjos de collons, Girona y sus pueblos, 23/06/2019 - 14:56

Aquest és el prototip de l'indepe "normal", ni ha d'encara pitjors, deu ser cosa de la ratafía.

#29 Penelope, Constantí, 22/06/2019 - 13:28

Vete a saber porque la mató, asesinó o como lo quiera calificar la justicia.
Seguro que si sale, lo volverá a hacer. Yo abogo por la cadena perpetua sin revisar en ningún caso.
También que se ganen su sustento. Nada de vis a vis, autoalivio o bien que probará su propia medicina, con la herramienta serían varios monederos.

#28 Fins els ovaris, Figueres, 22/06/2019 - 13:18

La idea del titular és que en el procés també hi ha perversos i trastocats. La meva, que pel comportament i discursos que mostren, la proporció d'uns i altres probablement sigui significativament major que en la societat en general.

#26 Finsescoions, Blanes, 22/06/2019 - 12:41

Per respecte a la persona morta crec que no s'han de barrejar els dos temes
Dit això, us imagineu els titulars si l'assassí fora un membre dels cossos seguretat Estat???
O si fora un mena????
Si no teniu la seguretat absoluta que el tractament fora igual, és que els mitjans tenen un dèficit democràtic greu, vaja són pamflets.....

#26.1 Jordi br, L'h, 22/06/2019 - 13:35

Tampoc he vist cap titular del pal: el GC de la manada....
Pero estic d'acord amb tu; no s'ha de barrejar, el que es assassí o violador ha de ser jutjat pels seus fets

#26.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 22/06/2019 - 15:58

Si el asesino fuera un MENA ni te habrías enterado.