Publicidad
Sociedad · 31 de Mayo de 2012. 14:31h.

El "catalán judío renegado" llega a Israel

Una institución del Gobierno israelí se hace eco de los insultos en la manifestación de Falange

El "catalán judío renegado" llega a Israel

Imagen de la web

El panfleto que Fuerza Nueva repartió por las calles de Madrid durante la final de Copa, en el que se podía llegir "catalán morirás como una fiera" o "catalán judío renegado" ha llegado a la página web de la CFCA, una institución del Gobierno de Israel que se encarga de controlar el antisemitismo en todo el mundo.

De este modo, la web reproduce fotografías de dicho panfleto y señala que "en una manifestación pública por las calles de Madrid contra el nacionalismo catalán, el grupo fascista Falange Española ha entregado panfletos donde tachaba los nacionalistas catalanes de 'judíos renegados' contra los que deben combatir".

Publicidad
Publicidad

16 Comentarios

Publicidad
#11 Séneca, Barcelona, 01/06/2012 - 01:00

És veritat que van existir aquests panflets? Si és que sí, la Falange l'han de jutjar per apologia al racisme. etc. Però anem en compte. Aquí es s'aboquen insuls racistes antiespanyols que fan fredar... i ningú no diu res. Opino que els catalans em de lluitar amb arguments, no com 'lopeztena'

#11.1 Miquel, Vic, 02/06/2012 - 14:01

Sí però, tenen molte més perillositat si tenen un estat al darrera. Un estat amb uns política que el anticatalanisme els hi dona vots. Compte amb igualar comparativament.

#10 Ramon, Barcelona, 31/05/2012 - 22:12

Ah, i en això de "renegats" no em direu que no tenen raó, eh, perquè el PPciu de mi corasón no és que sigui gaire català de cor... tot sovint, ni de cor ni de cartera... perquè tots sabem què trien, quan arriba l'hora d'escollir, entre Barcelona i Liechtenstein.

#10.1 jordi, barcelona, 31/05/2012 - 23:15

Lògic. Trien que els diners no estiguin a l'abast de madrit, quan el tema estigui arreglat ja no caldra escaquejar res.

#10.2 Teresa R., Bcn, 01/06/2012 - 18:16

Vols dir, Jordi, que l'Arturu serà president de Liechtenstein?.

#7 Ramon, Barcelona, 31/05/2012 - 19:18

Rahola, informa'ls bé, perquè el Mossad ha quedat a l'altura de la Falange Ecscañola. No són catalans, són CiUnistes sionistes, que és una cosa totalment diferent. Per cert, Rahola, també els podries explicar que 3 dels millors sionistes del món són ecscañols: Aznar, Pedro Jota i Jiménez-Losantos.

#7.1 Moisès, Alacant, 01/06/2012 - 12:00

Sí, Ramon, alguns som sionistes i catalanistes i inclús d'esquerres. Som pocs pera ara però cada volta hi som més, i malgrat el racisme i l'antisemitisme de l'esquerra proàrab ningú no ens aturarà ni farà callar les nostres veus

#7.2 David Bersteinn, Jerusalem-oest, 01/06/2012 - 16:21

Ja ho diu la meva àvia, Moisès, "pagant, l'esquerra canta"... per cert, com el teniu el Mur?... el de Berlín, no, ruc, que ja us l'hem enderrocat, em refereixo al Mur que esteu fent ara, el de 800 quilòmetres i 5 metres d'alt, el Mur de la Vergonya Sionista.

#6 LOLA, BARCELONA, 31/05/2012 - 18:40

Lo impresionant es que a españistàn no se li ha donat capo importància, fins i tot no s'en parla als medis, està com vedat...

#5 Jaume, Londres, 31/05/2012 - 17:22

El poble catala hauria de ser tant conscient del perill de la seva supervivencia com ho es el Jueu. Catalunya desperta!