Publicidad
Sociedad · 24 de Febrero de 2015. 11:17h.

El ex jefe de prensa de Pujol admite que no tiene "pruebas judiciales" de sus acusaciones

Ramon Pedrós dice que eran "la descripción de un estilo, de unos determinados comportamientos"

El ex jefe de prensa de Pujol admite que no tiene "pruebas judiciales" de sus acusaciones

Ramon Pedrós

El ex jefe de prensa de Pujol, Ramon Pedrós, admitió que no tiene "pruebas judiciales" de las acusaciones que hizo durante su comparecencia en la comisión de investigación del caso Pujol.

"Una comisión parlamentaria no es un juicio. Era la descripción de un estilo, de unos determinados comportamientos, pero no aportar pruebas judiciales. Si las hubiera tenido, las hubiera llevado a otras instancias ", ha dicho en declaraciones a El món a RAC-1.

Pedrós ha señalado Marta Ferrusola como la "animadora" de los negocios de sus hijos. "Todo el mundo que trató Ferrusola y conoció la situación, sabe que Marta Ferrusola se abanicaba de actuar como animadora, impulsora, de las actividades empresariales de sus hijos", manifestó.

Por último, ha insistido en que la familia del ex "tenía las puertas abiertas de la Generalitat". "De ninguna manera quiero daño a los Pujol. Es normal que en una estrategia de defensa digan eso ", ha concluido.

Publicidad
Publicidad

27 Comentarios

Publicidad
#9 Oscar, BCN, 25/02/2015 - 17:51

Problemes econòmics?, cap problema, el CNI t'ajudarà però tu has d'engegar un ventilador dient de tot sense aportar res, que: CON ESTO YA NOS VALE AMIGO PEDRÓS. Por cierto, te lo enviamos a Andorra, OK !!!

#9.1 pep, manresa, 25/02/2015 - 19:02

Quins collons que tenen els ecscañolistes de CiU. Encara resultarà que els denunciants, com Pedrós, són els quinquis... i no ells, els qui ens roben des de fa 34 anys.

#8 Manu, Olost, 24/02/2015 - 15:20

N'estic fins el gorro de declaracions a radios, entrevistes a diaris i tonteries... qui tingui proves que no xerri que les entregui a un jutge i s'ha acabat la tonteria....

#8.1 Terraxa, Terrassa, 24/02/2015 - 16:32

és que fa tant de temps que les tenen que no saben on les han posat.
Per què ara resulta que tothom ho sabia... que això ve de lluny,... que a mi m'havien dit..... que naps i que cols.... però només 'diuen diuen diuen...', ningú aclareix res ni presenta proves (no sigui que s'esquitxin !!!)

#8.2 Jocs de mans, i bitllets de 500, 24/02/2015 - 16:37

Si no fossis sord, Nanu, hauries escoltat ahir com el Magnífic Fill del M.H. Xoriço afirmava tan Al Capone-Panxo Villa que ell "no fa mai contractes escrits"...

#8.3 Sabadex, Sabadell, 24/02/2015 - 17:12

Terraxa no és que exculpi Capone, ara ja fa de Pujol directament: "diuen, diuen, diuen"... colta, Terraxa, il.lustra'ns sobre com creus tu que el fill en cap del M.H. Xoriço podria haver omplert un compte al BBVA amb 8 milions d'eurassos, treballant honradament?.

#8.4 Terraxa, Terrassa, 25/02/2015 - 08:41

Au Sabadex, il.lustra'ns tu, que bé sembla ho saps. Jo no exculpo ningú, però em pregunto per què si tanta gent, saben tantes coses, des de fa tant de temps, com és que no ofereixen alguna dada més consistent, una sola, una que tingui validesa davant un tribunal.
Vinga, contesta-ho.

#8.5 Sabadex, Sabadell, 25/02/2015 - 13:49

A TV3 també "guanyeu" 8 milions d'eurets, Terraxa, o són més?.

#8.6 Terraxa, Terrassa, 25/02/2015 - 14:52

dient parides no arribaràs enlloc.
I amb el clan Pujol, el mateix.
O es presenten proves sòlides que permetin una bona acció judicial o tot quedarà en un munt de micos cridant i saltant.
Sobre el tema TV3 ho deixo córrer per què no facis més el ridícul.

#8.7 Isabel, Barcelona, 25/02/2015 - 19:00

Ells ens roben des de fa 34 anys. I, ara, 34 anys més tard, els enganxen amb les mans al calaix. Perdó, a les 22 calaixeres que tenen a 22 paradisos fiscals. Però resulta que som nosaltres "els qui fem el ridícul". Per casualitat no et diràs pas Terraxa Pujol, oi?.

#7 david, pamplona, 24/02/2015 - 14:41

però si tu no téns proves, i tampoc ets testimoni de res més que entraven a la Generalitat, doncs quin mal els has de voler, als Pujol?

#6 Josep-Maria, Barcelona, 24/02/2015 - 13:50

La declarac. de Pedrós marca un abans i un després. Per primera veg. algú diu que Pujol estava inform. dels negoc. dels fills i que aquest assumpte preocup. l'entorn del president. I explica que un senyor, Triadú, que podia haver ocupat l'actual lloc de Mas, es va allunyar de la política per això.

#6.1 Rabí Madí, and CiA de CiU, 24/02/2015 - 14:19

Tens raó en la 1a part. Però hauries de saber que Triadú Jr. es va allunyar de la "política" perquè volia guanyar encara més pasta. Hi ha ambiCiUosos tan viCiUosos que no tenen prou amb 10.000 euros al mes. I llavors aprofiten les seves informaCiUns privilegiades per vendre-les al sector privat.

#6.2 Josep-Maria, Barcelona, 24/02/2015 - 17:17

@ Rabí Madí: Gràcies per la informació.

#6.3 Josep-Maria, Barcelona, 24/02/2015 - 19:01

@ Rabí Madí

#6.4 Josep-Maria, Barcelona, 24/02/2015 - 19:58

@ Rabí Madí and CiA de CiU: Un afegitó al meu agraïment. D'entrada, voler guanyar més diners no és incompatible amb voler-los guanyar de manera neta i sense haver de fer els ulls grossos davant certes coses.

#6.5 Rabí Madí, and CiA de CiU, 24/02/2015 - 20:37

Josep-Maria, tu com et penses que es "guanyen" 8 milions d'euros?

#6.6 Josep-Maria, Barcelona, 24/02/2015 - 20:55

@ Rabí Madí, and CiA de CiU:
¿Es Triadú, el dels "8 milions d'euros"?

#6.7 Triadú per 8 milions ni et rep, llevat de si ets jueu i li pagues cash, 25/02/2015 - 00:26

JosepMª, guapo, compra't una pila nova pel sonotone que se t'ha acabat a mitja sessió com al Pujol i també vols que te la torni a pagar el Parlament, com durant els passats 34 anys.

#6.8 Josep-Maria, Barcelona, 25/02/2015 - 08:43

@ #6.7:

Suposo que deus saber el que dius i en base a què ho dius. No sóc "guapo", però no utilitzo un to prepotent i respecto aquells amb qui parlo. Dono per acabada aquesta conversa.

#6.9 pepe, andorra capital jerusalen, 25/02/2015 - 20:11

JoseMari, tienes tanto sentido del humor (y tantos conocimientos sobre como funciona la relacion entre el mundo de los negoCiUs y la politica) q no se ni como te aceptaron el PPSOEciu.

#5 Manolo, Balsareny, 24/02/2015 - 13:33

Un altre que vol sortir a la foto per autopromocionar.se....Quina colla d´aprofitats