Publicidad
Sociedad · 26 de Octubre de 2014. 13:54h.

El presidente de SCC llama "payasos" a Miquel Calçada y Toni Soler

"Estos dos payasos son los que han llevado a cabo el famoso tricentenario"

El presidente de SCC llama "payasos" a Miquel Calçada y Toni Soler

Josep Ramon Bosch

El presidente de Sociedad Civil Catalana, Josep Ramon Bosch, ha tachado de "payasos" a los comisarios del Tricentenario, Miquel Calçada y Toni Soler, durante un acto celebrado en Castelldefels ante 300 personas.

"El señor Miguel Calzada, ahora Miquel Calçada, antes con 'z' y ahora con 'ç' por querer ser más catalán que nadie, que se hacía llamar Mikimoto, se ha hecho millonario gracias a todas las emisoras de radio que la Generalitat le ha concedido", ha afirmado.

"Estos dos payasos son los que han llevado a cabo el famoso tricentenario. Qué triste, qué vergüenza", ha añadido. Igualmente ha dejado claro "que no cuenten con nosotros para el 9N", jornada que ha tachado de "ilegal, estafa democrática y fraude".

Publicidad
Publicidad

76 Comentarios

Publicidad
#65 Saray, en l'H Podemos, 27/10/2014 - 11:58

¿Bosch padre era ese militante de FN que hasta hace cuatro días pagaba misas en recuerdo a Franco los 20N en Santpedor? ¿De tal palo tal astilla? Mejor payaso que ultra.

#62 FUV, BCN, 27/10/2014 - 10:01

Totalment d'acord amb el que es diu.
Mikimoto el clar exemple de adicte a la cause i que te feina per defensar a mort la secessió.
No pas per el seu perfil periodistic.
I es veritat no hi ha pitjor que renegar del teu passat per intentar ser el que no ets.
Jo soc català em digui com em digui....

#61 Sirmio, Hospitalet, 27/10/2014 - 09:13

Em sembla un error de demagog que no distingeixi entre Calçada i Soler. Tan de demagog com explicar que han agredit a la seva filla sense dir que la noia està d'Erasmus, per exemple. O no explicar d'on treu els diners SCC.... etc. Prefereixo un pallasso a un demagog amb micro.

#60 Jesús, Murcia, 27/10/2014 - 08:56

Ya estaban tardando estos de la SCC en demostrar su talante. Para que luego digan que buena parte de este grupo no son ultras españolistas fachas. Se puede estar en desacuerdo con alguien, pero los insultos sobran. La derecha española, siempre igual, descalificándose ella misma.

#59 Pol, Llagostera, 27/10/2014 - 08:32

Les paraules: "El senyor Miguel Calzada, ara Miquel Calçada, abans amb 'z' i ara amb 'ç' per voler ser més català que ningú," potser que el seu avi tingues amb Ç i en Franco li fes canviar com va passar amb tants i tants noms? Es just que torni a posar-se el que tenia, no? Quina colla bufff pena

#59.1 nadia, Barcelona, 27/10/2014 - 17:07

Sabia que en època de Franco això s'havia fet amb alguns topònims, però amb cognoms? N'estàs segur?

#59.2 pep, manresa, 27/10/2014 - 18:34

No necessàriament en època de Franco, després del Decret de Nova Planta de Felip V els registradors eren funcionaris d'un estat que va prohibir la llengua catalana i registràven els noms i els cognoms com ells volien
És més, fins fa ben poc no podies registrar al teu fill com a Josep sino José