Publicidad
Sociedad · 27 de Mayo de 2013. 13:03h.

Enfrentamientos a puñetazos entre 'Casuals' y mossos

La juez ha vuelto a reanudar el proceso después de expulsar a los acusados

Enfrentamientos a puñetazos entre 'Casuals' y mossos

Agentes dels Mossos, entrando en la sala (Foto: TV3)

El juicio contra los 29 miembros del grupo 'Casuals', la facción radical de los Boixos Nois, se ha reanudado -con sólo 13 de los 29 acusados- después de estar suspendido cerca de dos horas a raíz de un enfrentamiento con agentes de los Mossos en la misma sala de la Audiencia donde se celebraba la vista.

Todo ha empezado cuando los acusados han insultado a los periodistas que estaban en la sala. La magistrada ha decidido expulsar uno y el resto han reaccionado con gritos de "vamos todos".

Entonces, los mossos que custodiaban el salón han pedido refuerzos y los han reducido con las porras, y los acusados han respondido con puñetazos y empujones, hasta que se los han llevado esposados en los calabozos de la Audiencia, a la espera que el juicio se reanude.

Los 29 miembros de los 'Casuals' están acusados de extorsión a locales de ocio nocturno y agresiones a terceros por encargo. El juicio contra ellos está en marcha desde principios de abril y para este lunes está previsto que se presenten los informes finales de la defensa y la fiscalía.

Publicidad
Publicidad

18 Comentarios

Publicidad
#4 Carles Roibledo, Barna, 27/05/2013 - 17:31

Els Mossos són el millor cos de policia que hi ha.

Independència ja!

#4.1 Maria, Barcelona, 27/05/2013 - 19:08

Jo també sóc partidària de la independència però no puc deixar de veure que si ara CAT és el paradís de la delinqüència mundial què passarà el dia que haguem de dependre al 100% dels mossos...

#4.2 Pep, Barcelona, 27/05/2013 - 20:35

Los Mossos no tiene ni p.... idea de policia, son una policia para los politicos, la independencia, a que esperais para irse de ESPAÑA de una p..vez

#3 Joan Méndez, Barcelona, 27/05/2013 - 14:18

Els espanyolistes, com sempre, fora de la llei i contra els Mossos.

No conec ni un Mosso que no sigui independentista.


Visca els Mossos!!!!

Visca Catalunya lliure!!!

#3.1 Joan Rodó, Barcelona, 27/05/2013 - 14:30

Perdoneu-lo perquè aquest viu a la Barcelona de Veneçuela i no s'entera de la vida. Doncs mira que no hi ha MILS de mossos ecscañols, segons la llei que va fer Jordi Pujol que afavoria els q venien de la policia armada i la guàrdia civil. Per no parlar dels mossos catalans sense cultura ni estudis.

#3.2 Roger, Tremp, 27/05/2013 - 14:41

Home Joan, jo no diria tant, hi ha moltíssims mossos que d'independentistes res de res, però sí que és cert que l'espanyolista té per costum carregar contra ells a cada ocasió, per absurd que sembli.

#2 Pere , Barcelona, 27/05/2013 - 13:59

els Mossos veuen com es demostra el bluff que han muntat i es dediquen a provocar les gallines arracones i emmanillades al corral per poder emprar la violència. Quina vergonya de policia prepotent que té aquest país

#2.1 De debó?, Barcelona, 27/05/2013 - 14:21

Et creus el que dius? Ostres!!

#2.2 Marc, Sabadell, 27/05/2013 - 14:32

Pedro et trobessis un parell de casuals per la nit i et faltarien cames per còrrer i demanar ajuda als mossos.. Si els casuals fòssin bascos seríen considerats una banda armada, el que passa que són quillos immigrants espanyols i els colen com a delinqüents comuns..

#2.3 Oscar, Valldoreig, 27/05/2013 - 14:52

jajajaja ahora resulta que la poli han estado provocando a los rapados delante del juez jajajaja

#1 Jaume, Barcelona, 27/05/2013 - 13:14

Però tants són els mossos que estan processats per disparar pilotes de cautxú massís als ulls que ara ja s'han d'enfrontar a cops de puny amb el personal?

#1.2 Roser, girona, 27/05/2013 - 13:43

Vostè sap, sr. Jaume, que els agents que custodien els acusats en un jutjat, es dediquen a això, al trasllat i custòdia de detinguts i que no tenen res a veure amb pilotes ni ulls? I que com a molt els que venen a donar suport no son brigades mobils? I no, no són mosso, treballo al jutjat.

#1.3 Núria, Reus, 27/05/2013 - 14:02

Doncs si vostè treballa als jutjats, Sra. Roser, vol dir que vostè sap millor que ningú que un mosso sempre serà un mosso, a Reus, a Girona o a la Xina Popular.

#1.4 Roser, Girona, 27/05/2013 - 14:20

Doncs sí que ho sé, sra. Núria. Qui sembla que o ho sap a mitges és vostè.

#1.5 andrea, barcelona, 27/05/2013 - 15:43

aquesta roser és molt voluble, ara nega que els mossos siguin mossos, just el que afirmava fa un moment, en què quedem?.

#1.6 Roser, Girona, 27/05/2013 - 16:23

Andrea, el seu intent de joc de paraules o del famós "donde dije digo digo diego" està molt suat. La frase de un mosso es un mosso es refereix, per si no no habia notat, en tó crític i difmador de que tots els mossos són brigades mobils, és a dir, violents, la seva gracieta per a vosté.

#1.7 Roser, Girona, 27/05/2013 - 16:25

O potser es refereix a que he escrit en el meu primer cometari: "I no, no són mosso, "? Doncs si no sap veure que es tracta d'una errada a l'hora de teclejar, malament anem andrea.

#1.8 Blanca, Reus, 27/05/2013 - 18:01

Sra. Roser, vostè que coneix tants mossos i els està tan familiaritzada, em podria dir una cosa, una sola cosa, que facin bé els mossos, a banda de la seva famosa punteria, reconeguda arreu el món, en treure els ulls (i altres òrgans) a trets d'escopeta de bales de cautxú?