Publicidad
Sociedad · 9 de Marzo de 2013. 21:27h.

Interior desmiente a 'La Vanguardia'

Niega que el coche de Manel Prat "hubiera ciruclado o hubiera estado estacionado ante la casa del jefe de Método 3"

Interior desmiente a 'La Vanguardia'

Una imagen del comunicado de Mossos d'Esquadra

Mossos d'Esquadra ha desmentido la información publicada por La Vanguardia, en torno a la presencia del coche oficial del director general del cuerpo, Manel Prat, en las cercanías del domicilio del director de Método 3, Francisco Marco, el pasado 18 de febrero.

"Ante la información que hoy publica el diario La Vanguardia, la Dirección General de la Policía quiere desmentir que a lo largo del día que se menciona en la información el vehículo oficial del Director General de la Policía hubiera circulado o hubiera sido estacionado frente a la casa del jefe de la agencia Método 3 en Barcelona", ha indicado Mossos d'Esquadra en un comunicado.

El diario del Grupo Godó ha publicado este sábado que horas antes de la detención de Marco, unas patrullas de la Policía Nacional identificaron un coche que había recogido una mujer que se había reunido previamente con el director de la agencia de detectives.

Según esta información, el vehículo identificado era el de Prat. También que la vivienda del director de Método 3 estaba siendo vigilado por la policía española desde dos días antes, cuando Alicia Sánchez-Camacho denunció que había sido espiada.

Publicidad
Publicidad

12 Comentarios

Publicidad
#5 BEJOTA, BCN, 10/03/2013 - 14:30

"LA VANGUARDIA" VOL PERDRE LES SUBVENCIONS DE LA GENERALITAT.TANT DEBÓ I, AIXÍ TINDREN ALGÚN DIARI INDEPENDENT A CATALUNYA.

#4 Ramon, nit clara d'hivern, l'endemà l'infern, 10/03/2013 - 11:56

Ah, però aquest Manel Prat no és el mateix Manel Prat que va negar (ara ja al davant del jutge) que els mossos disparessin cap pilota de cautxú el mateix dia, lloc, hora, i minut, en què una senyora va perdre l'ull "a conseqüència del llançament d'una pilota de goma" segons la instrucció judicial?

#4.1 pep, manresa, 10/03/2013 - 17:56

Jo em pensava que aquest tema era competència dels antisistema o de la CUP, ara resulta que també els C's del CNI com tu hi ténen alguna cosa a dir?, o potser vol dir que tot és el mateix?

#4.2 narcisa, barcelona, 10/03/2013 - 20:36

pep, bon mosso, per què no li demaneu perdó a la senyora que li vàreu arrencar l'ull quan l'únic acte "delictiu" que aquesta senyora va cometre va ser passar pel carrer a l'hora en què que vosaltres negàveu que éreu allà, malgrat els vídeos?.

#3 mireia, barcelona, 10/03/2013 - 11:01

aquest manel prat és el famós manel prat que va negar que els mossos haguessin aporrejat un nen de 13 anys que estava ferit a terra?.

#3.1 pep, manresa, 10/03/2013 - 17:57

mireia... o Ramon?

#3.2 mireia, barcelona, 10/03/2013 - 20:40

pep, tu que ets de l'ofici i ho sabràs, aquest manel prat és el mateix manel prat que va negar que els mossos també van apallissar una noia de 16 anys per implorar-los que deixeissin d'aporrejar el nen de 13 anys ferit a terra?.

#2 Pere, Lleida, 10/03/2013 - 10:34

Us torno a repetir la pregunta: Algú em sabria anomenar un sol cas de corrupció política que hagin descobert els mossos d'Esquadra? Fins que no hagi renovació ètica a les institucions catalanes, a mi que no em parlin d'Estat Català.

#2.1 mireia, barcelona, 10/03/2013 - 11:58

quina mania que tens, Pere, en fer l'Estat català amb els corruptes... què et sembla si el fem amb els no corruptes?.

#2.2 Gerard, Barna, 10/03/2013 - 12:03

Les corrupcions no sol descobrir-les cap policia, i menys encara la Policia Nacional o la Guardia Civil que per si soles ja acumulen prou casos de corrupció de tota mena. Gairebé sempre són filtracions interessades o venjances. A l'Estat on vius els jutges es desentenen del cas Fabra. Renovació?

#2.3 Moles, Les Ardenes, 10/03/2013 - 23:24

si no et parlem Pere, no vols entendre, però et sents espanyol amb tota la merda que tenen amaguen manipulen provoquen,? Ho tens fotut noi.
ah no, que la corrupció sistèmica castellana si que et va.

#1 María Jesús, Barcelona, 09/03/2013 - 22:22

e-noticies.cat se supera cada día, hoy con el desmentido de una noticia que no existía.