Publicidad
Sociedad · 4 de Septiembre de 2015. 14:51h.

Junts pel Sí no llena

Junts pel Sí no llena

Publicidad
Publicidad

20 Comentarios

Publicidad
#10 Kropotkin, KropoVic@Yahoo.es, 08/09/2015 - 13:31

Casper, machote,ya te dije q nos teniamos q sentar Mas separados... Jua, jua, jua,...

#9 bcn, bcn, 05/09/2015 - 13:36

Para llenar tienen que traer de manresa unas cuantas......obejas

#9.1 Ciociosan, Barcelona, 05/09/2015 - 19:12

¡Vurro!

#9.2 Aleix, Calaf, 06/09/2015 - 10:21

Ostres, els ases ja escriuen? Per cert, parla del col·legi d'advocats. La resta d'esdeveniments públics sempre han estat plens... per tant no crec que l'ase del comentari pugui somriure gaire. Ah, i recordo que a BCN ciutat enquestes: Si->50%,No->36%. Per tant ves plorant i accepta la democracia

#9.3 manel, Molins de Rei, 10/09/2015 - 10:02

Ni saber escribir en castellano (obejas) o abejas, claro la V puede significar victoria.

#8 Josep, Reus, 05/09/2015 - 11:44

Aquesta notícia estaria bé si també es posessin els llocs on s'omple o fins hi tot es desborda, com a Tarragona, Salou, Cambrils, .....
Sinó es tracta una vegada més d'una notícia totalment sesgada.

#8.1 manel, Molins de Rei, 10/09/2015 - 10:04

Carles , tranquilito que desde que te quitaron el Riviera estas muy nerviosillo : ]

#7 INDEPENTDENTZIA, MADRIT, 05/09/2015 - 07:50

A totes aquestes ànimes "hispanichsman" en pena que pul·lulen pel e-noticies i per tal d'evitar-lis patiments innecessaris; dir-els-hi que es tranquil·litzin una miqueta que el proper 11 de setembre si que omplirem, plena a vessar, la Meridiana.

#7.1 Carles, Barcelona, 05/09/2015 - 10:20

Ni prometiendo el 3% para todos los "separatistmans" del mundo llenáis este año la meridians.
Habéis explicado ya a los pueblerinos de los autocares que vienen dónde está la Meridiana? Avisadles que está cerca de Hospitalet, por si se pierden ;)

#6 Rafael.la Cases i Noves, La Silvanya d'Amunt, 04/09/2015 - 20:27

Uuyss, el fotògraf de La Vanguadia Española s'ho va fer amb un punt de vista, angle, enquadre, molt més potent. Goiteu:
http://img02.lavanguardia.com/2015/09/04/El-cabeza-de-lista-de-Junts-pe_54436253067_51351706917_600_226.jpg