Publicidad
Sociedad · 14 de Septiembre de 2011. 10:15h.

"La inmersión está condenada a muerte"

Héctor López Bofill afirma que "no podemos seguir engañando a la gente"

El colaborador de Els Matins de TV3, Héctor López Bofill, opinó durante la tertulia que "en el ordenamiento español, tal como se está interpretando por parte del Tribunal Constitucional, la inmersión lingüística está condemanada a muerte".

En este sentido, el también dirigente de Solidaridad ha pedido que "no podemos seguir engañando a la gente". El resto de tertulianos, Anton Costas, Eulàlia Vintró y José Antich se han mostrado en desacuerdo con las palabras de López Bofill.

"Esta idea de que desde Cataluña podemos blindar cosas es falsa, porque sólo se pueden blindar cosas teniendo un Estado", sentenció.

López Bofill
Publicidad
Publicidad

66 Comentarios

Publicidad
#33 pers, tortosa, 16/09/2011 - 05:30

blindar.lo que se dice blindar,no se puede blindar nada en este mundo,sinó es la muerte.Esta gente de Solidaridad,se cree que con la independencia se va a resolver todo.Estamos globalizados e inter-dependientes cada vez más y esto es imparable,a no ser que haya una catástrofe

#32 Un López més, Barcelona, 15/09/2011 - 16:03

#31

jajajjaaa, barcelona. 15/09/2011 - 07:01
Valorar
tens rao Lopez (cognom catala) deixeu els indepes d´enganyar a la gent

A veure, espavilat: El meu cognom és López i ningú em dirà si soc més o menys català per això.

#31 jajajjaaa, barcelona, 15/09/2011 - 07:01

tens rao Lopez (cognom catala) deixeu els indepes d´enganyar a la gent

#30 Ona, Valls, 14/09/2011 - 22:01

Ja n'estic fins al capdamunt dels imperialistes espanyols. Desde avui no penso parlar més castella, avui ha trucat a casa un num, telefon que començabar per 91...... i jo he contestat en català. la noia m'ha dit que no m'entenia i jo li he dit que jo amb ella tampoc, i he penjat.

#30.1 jajajjajaa, barcelona, 15/09/2011 - 06:59

jo ja fa temps que nomes parlo castella......m´heu fet avorrir elcatala....quen vegi que no hi ha ultres, fatxes, nazis, i descervellats darrera del mon indepe igual canviu...segur que quan vensa alguan cosa a Madrid parles castella jajajajajaa

#30.2 Baix Llobregat, Sant Boi, 15/09/2011 - 13:48

Jo ja fa alguns anys que pràcticament no utilitzo per res el castellà, de fet a Sant Boi l'entèn tothom amb qui tracto. La meva feina és de cara al públic i sé del que parlo.
Amb la publicitat d'empreses espanyoles faig el que tu has fet i llestos.
I les vacances ja mai vaig a Espanya.

#29 Daniel, Barcelona, 14/09/2011 - 21:52

Darrerament, cada vegada que escolto a la Sra. Vintró, al·lucino.

Es d'un unionisme i un "dependentisme" espanyol, que fa fredar. No hi troba problemes a res tret de que sigui dit o fet per CIU, ERC, etc.

Com tots els d'Iniciativa Verds, ni un bri d'autocrítica.