Sociedad · 20 de Abril de 2013. 10:45h.

La policía de Boston termina "la cacería" capturando al segundo sospechoso del atentado

El joven de origen checheno está gravemente herido

La policía de Boston termina "la cacería" capturando al segundo sospechoso del atentado

Imagen del comentario de la Policia de Boston en Twitter

La policía de Boston ha capturado esta madrugada al segundo sospechoso del atentado del lunes contra la Maratón. Después de horas rodeando una zona residencial de la localidad de Waterdown, la policía ha logrado detener a Dzhokhar Tsarnaev, el segundo de los dos hermanos de origen checheno presuntamente responsables del atentado. Su hermano mayor resultó muerto tras un tiroteo con los agentes.

La policía de Boston ha confirmado la detención de Tsarnaev mediante un tuit en su cuenta oficial de Twitter. "Capturado, se acabó la cacería, se acabó el terror. La justicia ha ganado", apunta el comentario hecho en las redes sociales.

La detención se ha hecho después de un tiroteo en el que el joven ha resultado gravemente herido. Vecinos de la zona han alertado a los agentes que el sospechoso estaba escondido en una embarcación situada en la parte trasera de una de las casas.

Una vez terminada la operación policial, los vecinos ha respondido con aplausos y han salido a la calle para celebrar la detención. Los habitantes de Boston y su área metropolitana se han pasado el día confinados en su casa por orden policial. Una vez han capturado Tsarnaev ha levantado el toque de queda.

Publicidad
Publicidad

15 Comentarios

Publicidad
#6 J. Serra, Barcelona, 22/04/2013 - 13:17

El primer "sospitós" el van rematar amb més de 200 trets... i el segon ha aparegut en estat crític, amb un tret a la gola, i tampoc no podrà parlar mai més... o sigui que, a partir d'ara només hi haurà dues versions, cap d'elles tam poc "sospitosa" com la de la CIA i la de l'FBI.

#5 Marc, Badalona, 21/04/2013 - 10:34

Lislamisme es la gran lacra i kamenaca del s XXI per Occident. Terrorisme indiscriminat contra els que no pensen com ells.

#5.1 pep, manresa, 21/04/2013 - 13:28

Tots aquells que vau sembrar el segle XX de napalm i bombes de fòsfor al Viet-nam, Corea, Senegal, Somàlia, Iemen, Filipines, Mèxic, Xile, Cuba, Nicaragua, Hondures, Panamà, Haití, Iran, Palestina, Iugoslàvia, Irak, Afganistan, etc... què esperàveu recollir el segle XXI, aplaudiments generalitzats?

#4 oooo, kekekeekekekkekekekek?????, 20/04/2013 - 23:26

ez un xexenu

#3 Miskos, BCN, 20/04/2013 - 15:19

Si llega a ocurrir lo mismo en Cataluña ya estaría todo el nazionalismo en la calle defendiendo los derechos del checheno ...

#3.1 Albert, Terrassa, 20/04/2013 - 16:57

I els espanyols estaríau dient que és eta, ja que una olla era fagor, de fabricació basca.. Com va la connexió entre l'orquestra mondragón i l'11-M?

#3.3 Miki, Girona, 20/04/2013 - 20:19

La única diferencia que hay entre USA y España es que en USA no se andan con hóstias, les cogen y pagan lo que han de pagar.

#3.4 E.T., e.t. phone home, 20/04/2013 - 23:22

el MIckey és tan dels dibuixos animats de l'Steven Spielberg i altres sionistes de la CIA que es pensa que els GAL són un partit que se'l van inventar els ianquis, a base de fotre d'hòsties als dibuixants.

#2 Maria, Barcelona, 20/04/2013 - 14:48

En aquesta història de Boston no lliga res de res: a les motxilles que duien els nord-americans-"txetxents" no hi caben 2 olles a pressió de 6 litres... però, molt més important, per què dos "txetxens" voldrien actuar en contra dels Estats Units, si Txetxènia només ha tingut problemes amb Rússia?.

#2.1 Pep, Badalona, 20/04/2013 - 19:21

Els txetxens són musulmans.

#2.2 andrea, barcelona, 20/04/2013 - 20:29

sí, Pep, són musulmans, per això els russos, no els deixen marxar.

#2.3 Musulmània capital, Dysneyland, 20/04/2013 - 20:40

Pep, el Viet-nam era musulmà?...
i Corea?...
per no parlar de les Filipines, Mèxic, Panamà, Haití, Xile, Hondures, Nicaràgua o Cuba, països també tant mulsulmans de la CiA i l'FBI com tu, o potser fins i tot més.