Publicidad
Sociedad · 25 de Mayo de 2012. 11:36h.

La policía permitirá estelades en el Calderón

El Estado defiende que "la Falange no ha cometido ningún delito"

La policía permitirá estelades en el Calderón

Estelades, en un partido

El secretario de Estado de Seguridad, Ignacio Ulloa, en declaraciones a El món a RAC 1, ha indicado que de cara a la final de esta noche "están prohibidos los símbolos o emblemas que exhorten a la violencia o que sean discriminatorios". "La policía permitirá entrar estrelladas y dibujos de elefantes en el Vicente Calderón", indicó.

"Creo que las fuerzas de seguridad aplicarán el sentido común y un buen criterio para discriminar símbolos como una esvástica que es apología de la violencia, de un símbolo como una bandera, una ikurriña o bien que entre alguna estelada", añadió.

Sobre si es un error la manifestación de la Falange, opinó que "en este país se ha producido una hipertrofia de la protección o de la concesión de determinados derechos fundamentales. Bajo la capa de la libertad de expresión se permite todo."
 
"Arnaldo Otegui es muy diferente de la gente que se manifiesta hoy por las calles de Madrid. Por la sencilla razón de que Otegui es un convicto, es decir, ha sido condenado en dos ocasiones y hace apología constante del terrorismo, mientras que estos señores hoy hacen apología pero no tienen ningún delito todavía", consideró.

Publicidad
Publicidad

11 Comentarios

Publicidad
#8 PereMasVilalta, Barcelona (España), 25/05/2012 - 15:47

Esteladas? pero si es la antigua bandera real, rojigualda (roja y amarilla) del reino español medieval de Aragón !
La antigua bandera medieval española del Reino de Aragón a la que le han añadido una estrella caribeña, de un pais hispanoparlante: Cuba ! Y de quien dicen que se quieren independizar?

#8.1 Miquel S, Vic, 25/05/2012 - 17:49

La quatribarrada des del segle XII però segurament és anterior, potser des del comte Guifré. L'estel es com el de la de Texas que és en la que s'inspirà la de Cuba i li es anterior. El triangle correspon als maçons. D'Espanya com cuba i la resta.

#8.2 JoanGuitart, Tarragona, 25/05/2012 - 21:49

Té tota la raó en Pere Mas: que fan partits suposadament republicans i antimonàrquics utilitzant una bandera monàrquica? la senyera és una bandera real, dels reis d'Aragó i comtes de Barcelona, reis de València, Sicília, etc. I l'estel és clarament cubà, d'un país de parla castellana.

#6 Ramon, Barcelona, 25/05/2012 - 13:57

"Que buenas són, sor Esperança, sor Esperança, que buenas són que mos lleven d'excursión"... la meva àvia i jo ja fa dies que la xiulem, a la dutxa, conjuntament, per a gastar menys aigua... no vegis com ens ha quedat de lluenta... l'àvia no, ruc, l'estelada.

#5 rebussic, Barcelona, Catalunya, Espanya, 25/05/2012 - 13:31

El millor de tot es que molta gent del Barça que es considera espanyola per por o coaccions es deixarà portar i també xiularà.

Em sembla una falta de respecte com una casa de pagès xiular un himne, encara que sigui del país que pitjor et caigui. Si no us agrada l'Himne entreu al minut 2 de partit.

#5.1 Jaume labufes, Por la puerta d'Alcalà, 25/05/2012 - 14:02

El reborric té tota la raó del món: únicament per por i per coacció un català es pot sentir espanyol... tapa't les orelles de ruc, perquè aquesta nit et farem escoltar com ens sentim, ase.

#5.2 jaimemelabufa, Tarragona, Catalunya, ESPAÑA, 25/05/2012 - 14:55

Ets un paràsit intolerant que no ha sortit mai més enllà del seu poble de la Catalunya profunda nano.. a més diria que no saps llegir.

#5.3 Eladi Arrea, Tarragona t'esborrona, 25/05/2012 - 15:59

reborric, nosaltres te la bufarem xiulant... aquesta nit escolta atentament com el xiulem, el teu himne, carall de mitja cerilla.

#4 Bambi, Bdn, 25/05/2012 - 13:10

Cap delicte? colaborar en un cop d'Estat, recolzar una dictadura, crims politics indiscriminats, terrorisme d'Estat... Estic per pensar que la democracia aquesta es una enganyifa, doncs mai s'ha comdemnat el régim anterior.

#2 Txús, Vila de Sants, 25/05/2012 - 12:02

Aveure si aquests espanyols s'aclaren, moltes vegades a sortit en diaris que prohibien a Msdrid entrar al camp amb estelades...Ara diuen que en deixaran passar "algunes" En que quedem? Com que "algunes"?! Hah, hah! O totes o ninguna! Algunes? Apliquen la llei com volen!