Publicidad
Sociedad · 2 de Marzo de 2015. 11:26h.

Los congresistas del MWC ignoran la campaña de Òmnium

Una cincuentena de voluntarios repartirá más de 15.000 trípticos

La mayoría de los congresistas que asisten al Mobile World Congress 2015 deben ignorado los voluntarios de Òmnium Cultural, que reparten información en inglés sobre el proceso soberanista en Catalunya.

Como se puede ver en el vídeo grabado por e-noticias, uno de los voluntarios de la entidad soberanista sostiene varios folletos en las manos, pero los congresistas pasan de largo sin cogerlos.

La campaña de Òmnium "What 's going on in Catalonia?" Cuenta con la colaboración de una cincuentena de voluntarios que a lo largo del día de hoy repartirán unos 15.000 folletos informativos.

Congresistas ignoran la campaña de Òmnium
Publicidad
Publicidad

73 Comentarios

Publicidad
#32 hector, bcn, 03/03/2015 - 01:23

De todo lo que se podria destacar del MWC, esto es lo que e-noticies saca a relucir, pero es objetivo el diario completamente, eso si, de como pasaban de SCC en castelldefels ni lo comenta (y mira que castelldefels esta gobernado por el PP), no comentaron ni su charla en la biblioteca.

#31 Claudi, Barcelona, 02/03/2015 - 21:48

És evident, van per feina con la gent normal

#30 Ferran S., Sabadell, 02/03/2015 - 17:21

Ja sabem que aquest medi i el Sr. Rius no son precisament un model de patriotes , però vol dir que notícies com aquesta o com lo d'en Trallero, que son patrimoni de l'ABC i La Razón no és fer-se ressò de l'estil dels dos germans grans?

#30.1 iñigo, castelló, 02/03/2015 - 20:11

Ferrán, son los de Òmnium los que se ponen en ridículo. No lo hace Rius ni el e-noticies...

#29 ambaixadorCAT, UK, 02/03/2015 - 16:57

devien estar enfeinats, i això d'anar repartint fulletons no ho veig, què vols que et digui.
Això no vol dir que si parles amb aquesta gent no pensin que els catalans tenim raó.

#29.1 Emili , Valls, 02/03/2015 - 17:42

" els catalans" , no maco. " Els independentistes catalans","els nacionalistes catalans " etc etc : NOT IN MY NAME , baby.

#29.2 sr Pepito, Lérida, 02/03/2015 - 19:05

Tampoco en el mío .

#29.3 Marta, Bcn , 02/03/2015 - 20:13

Alguns catalans... Encara no us heu enterat que no sou majoria Ambaixador?

La realitat és tossuda

#29.4 Uri, Bcn, 03/03/2015 - 09:25

No, sou espanyols a Catalunya que no te res a veure amb ser català, sou uns colons i la majoria uns ineptes i uns incults.

#29.5 Pijoaparte, El Carmel, 04/03/2015 - 12:32

No parlis en nom del catalans, al menys no en el meu nom. Parla en el nom del CATalibans i d'altres subespecies. Xato.

#29.6 Celestino Sanchez, Igualada, 05/03/2015 - 16:40

Los catalanes no somos nacionalistas, ¿aun no se ha enterado ud? ¿donde estaba ud el 9n? ¿en marte?

#28 De-MAS-Cràcia, Barcelona, 02/03/2015 - 15:11

Em fa l'efecte que ni que haguessin muntat un hotspot bluetooth perquè es descarreguessin el fulletó directament al mòbil, cosa que hagués estat més pròpia donades les especificitats d'aquest Congrés, haguessin tingut gaire més èxit. Sou i sereu patètics.

#28.1 Uri, Bcn, 03/03/2015 - 09:23

Escolta, en comptes d'insultar per aquí, perquè no ens ho dius a la cara quan tinguis l'ocasió, mes que res perquè potser et surt una operació estètica gratis! Tant bordar tant bordar, patètic es el vostre estat, i les seves creacions, es a dir gent com tu.