Publicidad
Sociedad · 19 de Agosto de 2015. 13:56h.

Los Mossos retiran de las fiestas de Gràcia un decorado por "falta de respeto"

La CUP acusa a la policía de la Generalitat de actuar "contra el parecer del Ayuntamiento"

Los Mossos retiran de las fiestas de Gràcia un decorado por "falta de respeto"

Decorado requisado por los Mossos

Los Mossos d'Esquadra han retirado uno de los decorados que se había expuesto en las fiestas alternativas de Gracia por "falta de respeto". Se trata de una pieza de cartón que representa un agente antidisturbios, con el escudo manchado de sangre y pensado para que cualquier persona pudiera fotografiar.

La CUP Barcelona ha denunciado este hecho a través de las redes sociales y ha manifestado que la policía catalana está "actuando contra el parecer del Ayuntamiento de Barcelona". "Democracia, ¿dónde?", Se preguntan.

El cuerpo de Mossos lo considera "una verdadera falta de respeto a la institución" y por este motivo lo retiraron la madrugada del martes durante el operativo de desalojo de las plazas.

El "Foto-matón" estaba situado en la plaza de John Lennon, escenario de las fiestas libertarias de Gracia que tradicionalmente organiza la Asamblea Libertaria del barrio en paralelo a las oficiales.

Publicidad
Publicidad

27 Comentarios

Publicidad
#11 un del poble sec, bcn, 21/08/2015 - 15:51

Estem com 1934 -36 desprestigi de l ordre. Interesa Caosv despues que. Pistolas i bombas. Cup igual a Faie.

#10 Joan-Miquel, Matadepera, 20/08/2015 - 10:53

Sempre ha de sortir el vell anarquisme ibèric! ¿Quan entendran, els violents de la CUP, que els ciutadans (i ells ho són) hem de complir les lleis (decidides democràticament pels representants del poble)? I la policia hi és, justament, per fer-les complir.

#8 Elisenda, Barcelona, 19/08/2015 - 21:32

Apa aquí, però quin decorat hi ha Catalunya que sigui més inútil que els 20.000 mossos, que no valen ni per decorar el caganer del pessebre per Nadal?.

#8.1 Elena, Reus, 19/08/2015 - 22:35

Molt bona!!!

#8.2 Josep Maria, Salou, 20/08/2015 - 10:25

A Salou aquest estiu no no haguessin retirat, s'ha haurian retirrat ells
LA llei no és igual per tots

#8.3 un del poble sec, bcn, 21/08/2015 - 15:46

Sinverguenzas per els comentaris

#7 Jordi, BCN, 19/08/2015 - 19:23

Uns defensen a "Alà" altres a la "institució" però el comportament és el mateix, no poden tol·lerar i menys entendre l'existència d'idees o formes de pensar diferents de la seva.

#7.1 Titot, El masroig, 19/08/2015 - 19:29

Els jueus em penso que defensen a Jeovà, no pas a Alà. Bé, a Jeovà i a l'or, els diamants, les armes i la pasta gansa en general.

#7.2 Jordi, BCN, 19/08/2015 - 20:42

I els yijadistes a Alà, o no t'has enterat encara ?

#7.3 Titot, EL Masroig, 19/08/2015 - 21:24

Cert, una mica gihadistes sí que ho sou, els del gorrito i la metralleta. O sigui, tots els jueus.

#7.5 Josep Maria, Barcelona, 20/08/2015 - 10:56

Al.là no se'l pot defensar. Com a molt ae'l pot invocar (només és una creença religiosa). Les institucions, en canvi, s'han de defensar del fanatisme, l'odi i la violència (no només dels musulmans).

#6 Núria, Reus, 19/08/2015 - 18:45

Quin respecte mostren els mossos envers els ciutadans quan apallissen una noia que intenta defensar un menor ferit al cap pels "distingits" policies pel "delicte" de passar pel carrer?. O quan arrenquen els ulls o aixafen les melses dels ciutadans per "delictes" similars?. Vergonya als mossos!

#6.1 un del poblec sec, bcn, 21/08/2015 - 15:48

Com minim deus esser camello