La fotógrafa Roser Vilallonga -una de las mejores de La Vanguardia- captó ayer la imagen de una persona que se meó en una sucursal de la Caixa en presencia del alcalde, Jordi Hereu, y la concejala Assumpta Escarp, junto a un cartel publicitario del banco que indica "dentro de la Caixa cabe todo".
La propia autora explica que "los fotógrafos tomábamos imágenes del recorrido del alcade por Ciutat Vella". "De repente veo un hombre en la esquina. Mis ojos no dan crédito: a plena luz del día un inmigrante está orinando por donde pasa el alcalde. Al acercarme pude ver claramente entre sus piernas la trayectoria de la micción".
"Estoy convencida de que ni Jordi Hereu ni Assumpta Escarp se dieron cuenta del incidente, ya que andaban muy rápido para llegar a tiempo al acto siguiente", concluye.
Mear delante de las narices de Hereu
Un incívico orina ante el alcalde y la concejal Assumpta Escarp

Fotografía de Roser Vilallonga (La Vanguardia)
¡A por ellos!
20 Comentarios
Li van amagar les prostitutes però es van descuidar dels porcs
Que le den la Cruz de San Jordi
hi ha algun país de sudacalàndia que es digui "incivia"?... aquest paio no és un incívic, és un il.legal... ah, i llàstima no fes prou vent, aquell dia.
Els socialistes s'ens pixen a la cara i nosaltres tan contents, qui es mes incivic?
Catalunya fot pena gracies als sociates, i lo pitjor ancara ha de venir
Aixo es perque veigueu lo que els mandataris es fixen amb la gent. no els importa res de res els ciutadans ni el que passa al carrer. El que mes importa es els grans sous que s'adjudiquen i diners que reben de TOTS COLORS (negre tambe)
La culpa es nostre per permetre-ho