Publicidad
Sociedad · 9 de Agosto de 2013. 11:57h.

Neofascistas "precintan" el monumento a Companys

En un acto de "rechazo a la deriva separatista del Gobierno, ERC y sus aliados del independentismo radical de extrema izquierda"

Neofascistas "precintan" el monumento a Companys

Imagen de la acción (foto: tribunadeuropa.com)

Militantes de la formació neofeixista Movimiento Social Republicano han "precintado" el monumento a Lluís Companys de Barcelona. Los autores, que han cubierto el monumento con un plástico negro, han reivindicado la acción en tribunadeeuropa.com.

En este sentido, se expone que esta acción es un "acto más de su campaña de rechazo y oposición a la deriva separatista del gobierno catalán de CiU, sus socios de ERC y sus aliados del independentismo radical de extrema izquierda".

Esta se suma a los actos que MSR hizo en el monumento a Rafael de Casanova, en el Pi de les Tres Branques, donde colocaron varias banderas españolas, y advierten que "sin lugar a dudas no será la última". "El único recorte: la estelada", concluyen.

Publicidad
Publicidad

56 Comentarios

Publicidad
#29 Miquel, Badalona, 10/08/2013 - 20:24

Quins valents !!! Quina por !!! Empaquetant monuments !! A veure si m'emprenyo i els hi empaqueto el Valle de los Caidos sencer !!!

#28 Carolina, Aiguafreda, 10/08/2013 - 18:50

Sense voler entrar en polèmica, la història del president Companys és molt fosca. Masó declarat, colpista a la República, culpable de moltes morts a la guerra civil, ficat en escàndols de fandilles amb morts pel mig, etc, etc. Crec que no hauria de tenir cap monument ni nom de carrer en tota Cat

#27 Xipolleig, Barcelona, 10/08/2013 - 14:21

No em sorprèn la quantitat de gent que defensa l'assassinat covard i a sang freda d'un president escollit democràticament, l' únic cas a Europa,per una colla de facinerosos colpistes encapçalats per un psicòpata, al nivell del carnisser de Milwaukee.
La degeneració de l'espècie va arribant

#27.2 Casper, Bcn, 10/08/2013 - 18:54

Que dramatismo e insostenible discurso. En aquella época se fusilaba como churros, en España como en toda la Europa aliada. Y Franco de psicópata nada, pues imagínate Harri Thruman con sus bombas atómicas. Companys fue un traídor a la República como a España y un asesino. Y ya.

#27.3 Carolina, Aiguafreda, 10/08/2013 - 19:04

Xipolleig: No oblidis que Companys va ser un colpista a la República. Repasa la història d'octubre de 1934. Molta gent va morir per la seva culpa mentre fugia amb en Dencàs per les clavagueres del Palau de la Generalitat , quan va veure venir el general Goded en defensa de la legalitat republicana

#26 Identitario., Gijón-Xixón-Asturies, 10/08/2013 - 13:28

Dende Xixón(Asturies) queremos dar el nuestru apoyu a to los miembros del Movimientu Social Republicanu de Catalunya (MSR) per esi actu tan valiente.
¡¡VISCA CATALUNYA ESPANYOLA!!
¡¡PUXA ASTURIES XAMÁS VENCIDA!!
¡¡POR LA REPÚBLICA SOCIAL ESPAÑOLA!!

#26.1 Marc, Sabadell, 10/08/2013 - 17:08

Asturies? Dedica't a picar pedra a les mines hipersubvencionades i ruinoses i a mirar com fa el ridicul amb ferrari el cabezón del Alonso i deixa als catalans en pau, no sou ningú i la vostra opinió ens la pela. Has vist mai un català comentant a un digital d'astúries? No, perquè no sou ningú.

#26.2 Casper, Bcn, 10/08/2013 - 18:57

Tranquilo Marc, no se de dónde sacas tanta prepotencia y soberbia, como para presumir de nuestra economía que esta echa unos zorros y dependiente de Madrid.

#25 Cansat, Barna, 10/08/2013 - 12:27

En aquesta comunitat de veïns de Sants les salutacions, els somriures i les bromes han disminuït,, Les estelades, la cadena humana i la consulta dominen el panorama,, Estic cansat!

#25.1 Casper, Bcn, 10/08/2013 - 18:58

Lo puto pensamiento único , que desastre.