Publicidad
Sociedad · 3 de Julio de 2021. 10:56h.

Pancarta contra los indultados en Lleida

Aparecen pasos de peatones pintados con la bandera española

Pancarta contra los indultados en Lleida

Pancarta colgada en el mercado de Lleida

La ciudad de Lleida se ha levantado hoy con un aspecto diferente. Una pancarta ha sido colgada en el mercado del municipio en protesta a los indultos, "ni olvido ni perdón golpistas en prisión", decía el cartel. Además algunos pasos de peatones han sido pintados con la bandera española en diversos puntos de la ciudad.

La pancarta ha sido retirada esta mañana por la policía local de Lleida. En cuanto a las pintadas en los pasos de peatones se desconoce si se trata también de una protesta o, más bien, una celebración por la clasificación de la selección española de fútbol, ayer, a las semifinales de la Eurocopa.

e6edb122-3ba8-46e9-84be-802c4c3dbc53.jpg

Las primeras reacciones al "nuevo aspecto" de la ciudad no han tardado en llegar a través de Twitter. Vox Lleida agradecía "esta bonita manera de empezar el día. ¡Viva España!", publicaba la cuenta oficial del partido en la ciudad catalana.

Publicidad
Publicidad

35 Comentarios

Publicidad
#20 Sergi, BCN, 04/07/2021 - 14:24

Records al ex cap VOX Lleida

#19 Tabarnés puro, Barcino, 04/07/2021 - 08:08

Y hay que empezar a reclamar también la rotulación pública en español. Somos ciudadanos, tenemos derechos y encima pagamos una barbaridad de impuestos: ¡EN ESPAÑOL!

#18 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 03/07/2021 - 23:08

La bandera espanyola?? Als nostres carrers?? Però què és això?? On anirem a parar??
Pasqual, porta'm les meves sals, que em desmaio!!

#17 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 03/07/2021 - 20:28

En algunos barrios de Barcelona los de CUP pintan esteladas y los de Vox banderas de España. Esto está condenado y multado por las Ordenanzas Municipales ¡El espacio público es todos los ciudadanos!

#16 Joanet, Bcn, 03/07/2021 - 20:09

Conxita de Riudecols 8.4
No hauràs vist cap pancarta tant indecent com aquestes penjades en ajuntaments i llocs oficials, per part dels que només volen decidir pacífica i democràticament el seu futur.
Els llaços grocs només denuncien la brutal repressió dels que tenen al seu costat l'exèrcit, la policia i els jutge, tot el poder.

#16.1 Conxita de Riudecols , Riudecols , 03/07/2021 - 20:46

Tal i com a tu et sembla indecent aquesta pancarta a molts de nosaltres tb ens ho sembla la que penja de Palau, per dir-ne una pq la neutralitat de les institucions ha de ser sagrada.

#16.2 Conxita de Riudecols, Riudecols, 03/07/2021 - 20:49

Sé que et costa d'entendre però és així, i aquesta és la raó per la que no ens entendrem mai. La llei és per a tots i no ha d'estar subjecte a ideologies, i menys del govern de torn.

#16.3 Joanet, Bcn, 03/07/2021 - 23:33

Conxita de Riudecols, aquesta pancarta és indecent no tan sols pel contingut sinó perquè tots sabem que qui l'enarbola són feixistes.
En canvi, els dels llaços grocs, són els que sempre els feixistes han perseguit amb sanya, durant la guerra civil, durant el franquisme i actualment amb brutal repressió.

#16.5 Conxita de Riudecols , Riudecols , 04/07/2021 - 14:59

A veure Joanet, han fet bé de treure-la pq els espais públics (places, mercats, etc) són de TOTS però el que no pot ser és que unes les treguin i les altres no. Als espais públics no hi ha d'haver res, qui vulgui que la pengi a casa seva.