Publicidad
Sociedad · 23 de Marzo de 2016. 12:37h.

Parada en el Metro en homenaje a las víctimas de Bruselas

Los convoyes dejan de circular durante cinco minutos en “rechazo a los actos terroristas”

Parada en el Metro en homenaje a las víctimas de Bruselas

Parada en el metro

La xarxa de metro de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha parat cinc minuts a les 12.00 hores com a mostra de suport i solidaritat amb les víctimes i familiars dels atemptats d'aquest dimarts a Brussel·les.

Els combois han interromput la seva circulació a les 12.00 hores a l'estació més propera per seguir la seva marxa a les 12.05, una mica del que s'ha informat mitjançant el sistema de megafonia i els indicadors lluminosos, tal com mostra el vídeo.

Amb aquesta mesura, TMB pretén "rebutjar els actes terroristes", després que el matí de dimarts es produïssin els atemptats al Metro de Brussel·les ia l'Aeroport proper de Zaventem, provocant la mort d'almenys 30 persones.

Publicidad
Publicidad

7 Comentarios

Publicidad
#5 M. Lluïsa, Calafell, 24/03/2016 - 11:05

Sí, està molt bé q es facin gestos simbòlics, però quants estarien disposats a anar a les croades, com al segle XII?

#4 Petersellers, Barcelona, 23/03/2016 - 18:36

Aixi doncs fan un homenatge per parada, perque d' un temps ençà es el que es triga entre parada i parada

#3 Bramimonda, Barcelona, 23/03/2016 - 15:35

¿I no podien haver fet un homenatge que no perjudiqués els viatgers amb pressa?

#2 No lo entiendo, Madrid, 23/03/2016 - 12:46

Como español, no entiendo como los franceses o les belgas no salieran a la calle después de los atentados gritando "Presidente Asesino", "No a la guerra", etc, etc

#2.1 Jordibbbc, Barcelona, 24/03/2016 - 20:36

No es tracta de ser espanyol, és pur sentit comú, Ni França ni Bèlgica van participar -com sí l'Espanya d'Aznar- en una guerra que l'ONU va qualificar d'il·legal sota la mentida d'unes armes inexistents. Per cert, Bush i Blair se n'han penedit. Aznar, no.

#1 doble moralitat, bcn, 23/03/2016 - 12:45

i l'homenatge a tots els centenars de milers de víctimes mortes pels bombardejos de EEUU, França, Regne Unit... sobre Síria ???

o es penseu que després de tirar milers de tonelades de bombes sobre les ciutats sirianes no hi ha hagut cap mort?

#1.1 Pedro, Tarragona, 23/03/2016 - 12:47

chaval, que si no es Israel, a la gente se la suda... pero al primer bombardeo de Israel sobre Siria saldran todos los progres como posesos a la calle, no lo dudes!