Publicidad
Sociedad · 29 de Marzo de 2012. 11:44h.

Pelea con un martillo

Una chica que llevaba la herramienta en la mano califica a sindicalistas y Mossos de "hijos de puta"

Una chica, que llevaba un martillo en la mano, se ha encarado con un piquete ante las puertas de El Corte Inglés tras colisionar con él. La gente de alrededor ha pedido a los Mossos, que custodiaban la entrada del centro comercial, que se acercaran porque la chica estaba fuera de si.

La chica también se ha encarado con los Mossos con el martillo en la mano y les ha reprochado que custodiaran la entrada y ha reclamado la misma protección para ella porque, según ha denunciado, unos piquetes le han destrozado el bar y su hijo ha acabado con el cabeza abierta. "Sois todos un hijos de puta", dijo ella antes de partir.

La chica con el martillo delante de los sindicalistas
Publicidad
Publicidad

13 Comentarios

Publicidad
#11 Robert, Cambrils, 29/03/2012 - 20:09

Una colona torrada muntant l'espectacle.

Colons go home!

#10 LOLA, BARCELONA, 29/03/2012 - 17:33

Els immigrants que creuen que catalunya els maltracta podrien tornar al seu pais...

#9 LOLA, BARCELONA, 29/03/2012 - 17:29

Aquests indignats son fascistes vestits de progres que no respecten als altres i vetllen perls interessos d'uns sindicats corruptes i unes ajudes y subvencionas que no es mereixen...

#8 PROU retalldes, Barcelona, 29/03/2012 - 16:19

doncs em puc creure aquesta dona, burros en hi ha totes parts, els mossos en lloc de protegir una cadena que, suposadament han coaccionat els teus treballadors perquè no fessin vaga haurien de protegir als petits comerciants i els DEP de treball hauria d'investigar de veritat les coaccions als treb

#8.1 LOLA, BARCELONA, 29/03/2012 - 17:31

Ja protegeixen als petits comerciants, però no poden estar qustodiant la porta de cadascún d'ells!!!! aquests "indignats" son mes fascistes que en franco!!!

#8.2 pro retallades, barcelona, 29/03/2012 - 21:22

Però fes el favor de respondré per que el Departament de Treball que té és qui ho fer ha ignorat les denuncies interposades ha inspecció de treball contra cert grup Francés insta.lat a Catalunya
que recomana anar a treballar, on estava l'inspeccio de treball, a la lluna con el conseller de trebal

#7 Bud, Barcelona, 29/03/2012 - 14:42

Doncs jo estic amb aquesta dona.
Si em destrossen el negoci i m'agredeixen, jo m'hi torno, però què s'han pensat?
Però es clar ,aquí l'autodefensa sembla que sigui un delicte, sinó que li diguin al Tous.
Això a USA ho tenen molt clar el dret llegítim a l'autodefensa i no els tremola la mà.