Publicidad
Sociedad · 28 de Agosto de 2013. 08:48h.

Ratones en la comisaría de Vilafranca

Un sindicato de los Mossos denuncia que "la brutícua se nos come"

Ratones en la comisaría de Vilafranca

Un ratón, en la comisaría de Vilafranca

El sindicato Unión Sindical de la Policía Autonómica de Cataluña (USPAC) ha denunciado que "la suciedad se nos come" en las comisarías de los Mossos y, en este sentido, ha lamentado que hayan aparecido ratones en la de Vilafranca del Penedès.

En una carta al consejero de Interior, Ramon Espadaler, le exponen que "hace muchos meses que le comunicamos que el recorte en limpieza estaba haciendo más que evidente". "La aparición de todo tipo de bichos y bichos varios-incluso garrapatas en la comisaría de Tàrrega, denotaban una evidencia", añaden.

Por otra parte, USPAC lamenta que "cuando hemos venido al edificio de la conselleria, no se nota esta reducción de horas de limpieza". "¿Ha recortado en limpieza en los edificios que ustedes visitan? ¿O sólo lo han hecho en las comisarías?", le preguntan.

Un ratón, en la comisaría de Vilafranca

Publicidad
Publicidad

20 Comentarios

Publicidad
#12 JR, Tàrrega, 29/08/2013 - 20:16

Dietes no en tenen els Mossos

i que netegin els politics

#11 Cisco, Barcelona, 29/08/2013 - 17:45

Quins comentaris més patètics.. de gent ignorant que parla sense saber..ni el que cobrem.. 3000 euros!!jajaja...per favor... Dietes??? jajaja que és això??...que no cobrem paga extra!! ..ja ho saben tots aquest que parlen??

#10 Maria, sou tots iguals els 20.000 mossos? , 28/08/2013 - 18:24

Fixeu-vos si són putes i ramonetes els sindicalistes Mossos (com a sindicalistes, i com a com a Mossos) que si observeu atentament la foto veureu, a la dreta del cap del ratolí, UNA BOLA DE PINSO per animals, de coló marró... és escandalós haver de pagar 3.000 euros al mes a aquesta gent per MENTIR.

#10.1 David, Esplugues de Llobregat, 28/08/2013 - 20:14

Mira que fa estona que observo la tofo per veure el PINSO i no hi ha manera... no vols dir pas la moneda d'un o dos cèntims que hi ha al costat?
De totes maneres crec que el plàstic on està el ratolí, pot ser per posar verí? A vegades li volem buscar tres peus al gat...Per altre banda...3000€?segur?

#10.2 narcisa, pinso-mosso-ratolí-3.000 cèntims, jajjs, 28/08/2013 - 22:19

jajjs, quin sentit de l'humor més bo que té aquest mosso... el david es deu pensar que el que es belluga és el pinso, i no el ratolí, jajjs.

#9 bomber, GIRONA, 28/08/2013 - 16:05

Agafeu l'escombra de tant en tant que no us farà cap mal.
Us cauen els anells???

#9.1 Jfududu, Bcn, 29/08/2013 - 00:29

Agafeu el xampú de tant en tant, que no crema.

#9.2 Albert, la Pineda, 29/08/2013 - 11:44

en Jufudú té tota la raó raó, és lògic que els mateixos que tiren restes de menjar per terra i crien rates, tampoc no és dutxin.

#9.3 cesc, Barcelona, 29/08/2013 - 17:47

més d'un dels que parlen per aquí necessiten xampú diria jo..

#8 Joan, Barcelona, 28/08/2013 - 13:40

Això és el que passa quan van la comissaria a menjar (i a fumar, i parlar per telèfon, i navegar per internet), enlloc de fer servir les dietes que cobren extra per anar a dinamitzar l'economia d'un restaurant local català, per ex.
Ah, i si no llencessin les restes per terra, no tindrien rates.

#8.1 Carme, Barcelona, 28/08/2013 - 16:49

No entenc perque han de tenir dietes si fan torn seguit. Que en tenim els altres treballadors? NO, ni tan sols quan fem torn partit, dons ells tampoc, si volen menjar que facin com tothom, que s'el paguin. Economicament estem malament pq s'han permés coses que no son normals.

#8.2 Bhjh, Bcn, 29/08/2013 - 00:28

Dietes????