Publicidad
Sociedad · 21 de Enero de 2013. 20:46h.

Sanción ejemplar

Seis meses de suspensión de empleo y sueldo para los dos policias de Cerdanyola que grabaron un vídeo mientras conducían temerariamente

El Ayuntamiento de Cerdanyola del Vallès ha suspendido con seis meses de empleo y sueldo a los dos agentes de la Policía Local que grabaron un vídeo mientras conducían temerariamente.

Los dos agentes subieron a Youtube un vídeo en el que se grabaron mientras simulaban la coreografía provocadora de un grupo musical ruso formado por tres chicas y llamado Serebro. En las imágenes, registradas dentro del vehículo policial, uno de los agentes también se come un plátano en actitud erótica.

Ahora, el consistorio ha resuelto el expediente, aunque los agentes pueden interponer un recurso por la vía administrativa.

Una imagen del vídeo grabado por los agentes
Publicidad
Publicidad

13 Comentarios

Publicidad
#9 LluisUrpi, Barcelona, 22/01/2013 - 11:00

Es tracta d'un cos de seguretat d'un departament públic. Si no hi ha lleis que castiguin aquests actes com cal, ni jutges que que treballin realment per la societat,mentre hi hagi persones que pensin que ja han tingut prou i que no hi ha per tant,tindrem una democràcia ineficaç,distreta, contaminada

#8 LluisUrpi, Barcelona, 22/01/2013 - 10:43

SANCIÓ EXEMPLAR?
Aquests individus són els que d'aquí a 6 mesos tornaran a tenir l'autoritat de sancionar altres ciutadans???
És aquesta la imatge que vol la policia local de Cerdanyola?
EMOCINALMENT IMMADURS,
NEURONALMENT INACTIUS,
INTELECTUALMENT SUBDESENVOLUPATS,
PROFESSIONALMENT INVÀLIDS.

#8.1 pepe, andorra, 23/01/2013 - 20:20

pues como la mayoría de los políticos catalanes, al menos estos son divertidos y no se llevan el 3%. Claro a los políticos no les roban información de su ordenador para subirla al youtube, algo q seria fantastico.

#7 Ramon, Barcelona, 22/01/2013 - 10:22

S'ha de ser burro¡ ... però en el fons m'ha fet gràcia ... a Catalunya també tenim els nostres Torrentes ... i quan siguem independents, no vegis¡ ...

#7.1 pepe, andorra, 23/01/2013 - 20:20

Molt bona Ramon.

#6 Marc3, Barcelona, 22/01/2013 - 10:01

home, aquests 2, han tingut ja mes castig del que mereixien (que el mereixien), i consisteix a haver sortit a tots els mitjans. crec que tenen dret a la privacitat.

#5 Sergi, Badalona, 22/01/2013 - 10:01

La credibilitat de la policia està en joc. Aquests paios han d'anar al carrer. Què li hagués caigut a un conductor que l'haguessin enxampat fetn el que feien aquests tios?. Segurament l'haguessin processat per conducció temerària. Al carrer. Han d'anar al carrer directament.

#5.1 pepe, andorra, 23/01/2013 - 20:22

pasa todos los días, pero en esta sociedad en la q vivimos, lo importante no es lo q hagas o dejes de hacer, sino q se sepa o no se sepa. Algo así escribía Mika Waltari en Sinhue el egipcio.