Publicidad
Sociedad · 30 de Junio de 2013. 09:31h.

Sílbidos a Ramoncín

Críticas también al homenaje a Palestina antes de 'L'Estaca'

El cantante Ramoncin, que ha apoyado la autderminación de Catalunya, fue uno de los artistas que actuó en el Concert per la Llibertat, celebrado en el Camp Nou.

El madrileño participó en la versión que se hizo de l'Estaca, de Lluís Llach, pero recibió silbidos por parte de algunos de los asistentes.

Aunque en las redes sociales muchos atribuyen los silbidos al madrileño al hecho de haber hablado en castellano, otros lo atribuyen a que el cantante cerró su discurso con un "Visca Catalunya y Viva España republicana".

Por otra parte, a muchos no ha gustado que se realizara un homenaje a la causa Palestina justo antes de sonar l'Estaca. "¡Viva Catalunya y Viva Palestina!", ha sido el grito de dos de los artistas participantes, recibido con críticas en la red de gente que considera que "ha sobrado".

Ramoncín, en un momento de su actuación. (Foto: TV3)
Publicidad
Publicidad

74 Comentarios

Publicidad
#44 angel, cataluña no es espaÑa, 02/07/2013 - 19:47

Palestina no dona suport a Catalunya, que bombin palestina pañoles.

#43 Menxu, Manresa, 02/07/2013 - 09:25

És llastimós el noi de Palestina s'expresés amb un catalá perfecte i que el Ramoncín ho fes en castellà.

És més, que Espanya sigui republicana, monàrquica o el què vulgui. Era un concert per la independència, Espanya no hi te res a veure.

#42 Jordi, el Calimero Català, barcelona, 01/07/2013 - 19:02

Puajjj... els palestins, quin fàstic de gent pobre i bruta... Al meu piset de Gràcia l'únic àrab és la minyona... S'ha d'entendre que ELS CATALANS SOM GUAIS i, per tant, ens mola Israel, amb els seus tancs, i el seu Mosad, i els seus soldats matxacant civils, en una terra ocupada i cremada. GUAI !

#41 ccc, bcn, 01/07/2013 - 13:48

ara en Ramoncín ja sap amb qui es juga els quartos.

#40 Eduard, Barcelona, 01/07/2013 - 09:55

A mi m'agradaria que m'expliquésin els 4 ximplets que van xiular-lo els seus motius, no ho entenc.No es pot fer un ridícul més gran amb precisament una persona que s'ha bolcat al 100% amb la nostra causa de manera diària.Em vaig sentir AVERGONYIT!!!

#40.1 Pere, Bcn, 01/07/2013 - 11:03

Es llàstima. Per desgràcia de merda de gent n'hi ha a tots els llocs i de tots els colors. Pero la reacció del públic aplaudint va ser fantàstica.

#40.2 Toni VNG, Vilanova, 01/07/2013 - 11:44

si, efectivament, feia emprenyar els cuatre xiulets, pero van ser de seguida tapats amb el sentit comú de la gent.
La meva llengua materna es el català, pero la llibertat de Catalunya la volem TOTS.

#40.3 angel, cataluÑa no es espaÑa, 02/07/2013 - 19:48

L`han xiulat perque pertenyeix SGAE