Publicidad
Sociedad · 30 de Diciembre de 2014. 10:06h.

Súmate sale en defensa de Sergio García

“Nos da vergüenza que haya catalanes que le critiquen por hablar castellano”

Súmate sale en defensa de Sergio García

Eduardo Reyes, presidente de Súmate

Súmate, la organización independentista formada por castellanoparlantes, ha salido en defensa del capitán de la selección catalana y del RCD Espanyol, Sergio García, que fue criticado en las redes sociales por responder en castellano en TV3.

“A nosotros nos da vergüenza que haya catalanes que critiquen a Sergio García por hablar castellano”, ha escrito la organización en su cuenta de twitter. Han recibido por ello réplicas, tanto de independentistas como de unionistas.

En este sentido, Súmate pregunta si el delantero “es capitán de selección nacional para jugar a futbol o para hablar en catalán? (castellano también es lengua de Cataluña)”.

La organización también ha replicado a las acusaciones de aquellos que aseguran que el castellano se “prohibe en los colegios”. Súmate ha tachado de “indecencias y mentiras” estas palabras.

Publicidad
Publicidad

261 Comentarios

Publicidad
#107 BEJOTA, BCN, 05/01/2015 - 16:58

En realitat, va votar només el 35% del cens electoral. Uns dos milions de persones d'un total de 6,2. I, d'aquests dos milions, un 1,8 va votar a favor de l'estat independent. És a dir, la independència no va arribar al 30% del total del cens.
GAME OVER !

#107.1 BEJOTA, BCN, 06/01/2015 - 17:15

SUMATE:"ROMA NO PAGA A TRAIDORES".

#106 Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu, VALLES ORIENTAL , 03/01/2015 - 10:32

SER CATALÀ ... ES ..PARLAR .. EN . CATALÀ .. No eres catalan nomes per viure a Catalunya has de saber parlar en Català per ser un bon Català i saber canta EL HIMNE NACIONAL DE CATALUNYA...... ELS SEGADORS ..

#105 GIORGIO, Barcelona, 03/01/2015 - 00:03

Dais asco coño; me pregunto ¿en que idioma hablará vuestro icono Piqué - catalán hasta la médula - con su mujer, medio colombiana, medio norteafricana?....... ¿En catalán?,,,Jajajaja...

#104 Tirant, bcn, 31/12/2014 - 20:57

Aquesta colla de Súmate es divideix en dues parts: a) la base, immigrants o fills d'immigrants ACOMPLEXATS que es volen fer perdonar el cognom davant el separatisme, i b) els "listos" que l'han organitzat, dirigeixen el cotarro i busquen TRINCAR SUBVENCIONS I prebendes de la Generalitat. Fan pena.

#102 carme425, barcelona, 31/12/2014 - 20:06

I jo també. Com a perica i independentista em fa aytèntica vergonya llegir segons quins comentaris

#102.1 Tirant, bcn, 31/12/2014 - 20:59

"perica i independentista" ... Fes-t'ho mirar ... psicòleg o fins i tot psiquiatre ...

#102.2 Josep Lluis Garcia Carpinell, Esplugues de Llobregat, 02/01/2015 - 23:05

#102.

No ho entenc. Jo també sòc de l'Espanyol i no tinc lloc al cap per acceptar que ningú del meus puguin simpatitzar amb l'independentisme. No tant perquè no m'agradi, com per la colla d'impresentables que intenten obligar a tothom a ser-ho.